مسکن

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در سال جاری تاکنون هزار و ۲۳۸ خدمت در زمینه احداث، خرید، تعمیر و ساخت فضای جانبی مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سید مصطفی انوری مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، از احداث، خرید، تعمیر و ساخت فضای جانبی هزار و ۲۳۸ واحد مسکونی مددجویان در سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار داشت: هزینه‌های انجام شده برای تأمین این تعداد خدمت، بالغ بر ۳۵۰ میلیارد میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات دولتی، مشارکت خیران، زکات و تسهیلات قرض‌الحسنه بوده است.

سید مصطفی انوری، خدمات ارائه شده در زمینه احداث و خرید مسکن در سال گذشته را برای ۵۷۵ خانوار تحت حمایت عنوان کرد و ادامه داد: امسال تاکنون برای احداث و خرید ۱۷۸ باب منزل مسکونی به خانوارهای تحت حمایت کمک شده و برای هزار و ۶۰ منزل مددجویی نیز در زمینه تعمیر و احداث فضای جانبی خدمت رسانی انجام شده است.

وی با اشاره به همکاری گروه‌های جهادی در تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت، افزود: سال گذشته با مساعدت این گروه‌های جهادی ۳۷ واحد مسکونی احداث، تکمیل و تعمیر و به خانوارهای نیازمند تحویل شد.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از خیرانی که برای تأمین نیاز اساسی خانوارهای تحت حمایت با این نهاد همکاری دارند، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، مساعدت‌های نیکوکاران در این زمینه می‌تواند کمک مؤثری در کاهش دغدغه‌های نیازمندان و تحکیم بنیان خانواده‌های ایشان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =