جان‌نثاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: جمع‌آوری کمک‌های بشردوستانه به جبهه مقاومت، امری جهادی و متفاوت با امور اداری است.

به گزارش ایراسین، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست ستاد استانی هماهنگی، پشتیبانی، جذب و هدایت کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت، اظهار کرد: مسئله اصلی در اجرای این طرح برانگیختن و ایجاد شور و نشاط در جامعه و سپس جمع‌آوری کمک‌های مردمی است که این امر نیز برگرفته از اعتقادی عمیق و شخصی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن یادآوری همدلی و یکدلی مردم در روزهای دفاع مقدس، عنوان کرد: در روزهایی که کشور درگیر دفاع مقدس بود همه مردم با یک رویکرد واحد و تنها با هدف تقویت رزمندگان و دفاع از میهن با تمام توان به میدان آمدند و حماسه‌های با شکوهی را از خود به یادگار گذاشتند، اکنون نیز انتظار می‌رود با همان رویکرد در راستای تقویت جبهه مقاومت امور ساماندهی شود.

جان‌نثاری ادامه داد: بایستی امر کمک‌رسانی را ساده و امکان‌پذیر کنیم و در نظر داشته باشیم که نقطه عطف کمک‌های بشردوستانه روز پنجشنبه هفته جاری است از این رو بایستی همانند جشن نیکوکاری، شور و نشاطی عمیق در استان حکمفرما شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: هدف اصلی و نهایی این جلب و جذب کمک‌های بشردوستانه برانگیختن حس تعلق به مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان است و همچنین عکس‌العمل مردم ما در برابر حکم مقام معظم رهبری در این خصوص بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران استان در انتخابات نشان دادند که می‌توانند با بسیج عمومی امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات امور بسیار سخت و پیچیده‌ای مانند انتخابات را در شرایط دشوار و اضطرار، ساماندهی و مدیریت کنند از این رو انتظار می‌رود در این امور نیز با عزم جدی شهرستان‌ها را با نوای مقاومت همراه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: امور را به جوانان انقلابی واگذار کنید، در این خصوص نیز لازم است از ظرفیت و استعداد نیروهای جوان و انقلابی بهره‌مند شد. چهره شهر به سمت کمک‌های مردمی مزین شود و روح همدلی با جبهه مقاومت متبلور شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =