• ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
  • کد خبر: 62646
  • readingTime: ۱ دقیقه
ایران - قطر

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی از دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ رو در روی قطر قرار گرفت که این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود ایران تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتبال ایران امشب سه‌شنبه ۲۴ مهرماه از ساعت ۱۹:۳۰ در مرحله نهایی از دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه راشد دبی رو در روی قطر قرار گرفت که این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود ایران تمام شد.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، سید محمد کریمی، محمد محبی، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم ملی فوتبال قطر: مشعل برشم، لوکاس مندز، بوعلام خوخی، طارق سلمان، عبدالکریم حسن، عبدالعزیز حاتم، احمد فتحی، جاسم جابر، ادمیلسون جونیور، اکرم عفیف و المعز علی.

سرمربی: مارکس لوپس

در نیمه اول این دیدار المعز علی در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت و گل اول قطر را به ثمر رساند، در ادامه سردار آزمون در آخرین دقایق این نیمه برای ایران گلزنی کرد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک تمام شود. در نیمه دوم شاگردان امیر قلعه نویی عملکرد خوبی داشتند و توسط سردار آزمون و محمد محبی به گل رسیدند و در دقایق پایانی باز هم محبی دروازه قطر را باز کرد تا در نهایت این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم ملی فوتبال ایران تمام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =