معاون اجرایی رئیس‌جمهور

معاون اجرایی رئیس جمهور از تفاوت رویکرد دولتِ چهاردهم در انجام سفرهای استانی خبر داد و تصریح کرد: پزشکیان به خدمت مردم می‌رود و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد؛ حفظ احترام، کرامت و جایگاه مردم به صورت جدی مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش ایراسین، محمدجعفر قائم‌پناه با تاکید بر اینکه سفرهای استانی در دولت چهاردهم حتماً دنبال خواهد شد، تصریح کرد: رویکرد دولت وفاق در ادامه سفرهای استانی کمی متفاوت است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: در تلاشیم که پزشکیان با اقشار مختلف جامعه در ارتباط باشد، دردِ دل مردم را بشنود و نقطه نظرات خود را بیان کند.

وی افزود: رئیس‌جمهور اعلام کرد که دوست ندارم سفرهای استانی موجب به زحمت افتادن مردم و یا اذیت آنان شود و لذا به احتمال زیاد سفرها آنگونه که مردم از صبح در استادیوم‌ها جمع می‌شدند و ساعت‌ها در انتظار رئیس‌جمهور و هیأت همراه می‌ماندند، اتفاق نخواهد افتاد.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: رئیس‌جمهور به خدمت مردم خواهد رفت و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد اما پزشکیان موافق نیست که آنگونه که قبلاً مردم دنبال خودروی رئیس‌جمهور می‌دویدند و مشکلاتی برای آنها ایجاد می‌شد، باشد.

قائم‌پناه تاکید کرد: حفظ کرامت مردم در سفرهای استانی باید به جد مورد توجه قرار گیرد، مردم ما عزیز و مورد احترام هستند و نباید به جایگاه و شخصیت آنها لطمه‌ای وارد شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به تعداد زیاد پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور، گفت: تا جایی که ممکن است پروژه جدید آغاز نخواهد شد چرا که عدم اتمام پروژه‌ها به معنای هدر رفت منابع است.

وی افزود: منابع کشور به پروژه‌هایی اختصاص پیدا می‌کند که امکان بهره‌برداری آنها در زمان کوتاه‌تر امکانپذیر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =