بازنشستگان

مرحله سوم اعطای تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۲۲ مهر ماه آغاز شده و تا روز پنج شنبه ۳ آبان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایراسین، مرحله سوم اعطای تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۲۲ مهر ماه آغاز شده است. سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: این مرحله از ثبت نام تا روز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی ۸۰ هزار نفر از بازنشستگان در دو مرحله قبل توانستند این وام را دریافت کنند و در این مرحله نیز ۴۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون تومانی را به بازنشستگان ارائه خواهد داد.

شرایط دریافت این تسهیلات حداکثر سن ۷۸ سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم سابقه چک برگشتی، عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی دو سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان عنوان شده است. بازپرداخت آن نیز به صورت اقساطی با سود ۴ درصد خواهد بود.

بازنشستگان تأمین اجتماعی که حائز این شرایط هستند می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی نسبت به ثبت نام وام اقدام کنند. و کانون‌ها نیز به دلیل داشتن سهمیه مشخص با انجام قرعه‌کشی این تسهیلات را در اختیار بازنشستگان قرار خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =