سمیه خلوصی

معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی ایمیدرو در بازدید از صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه گفت: اتفاقاتی که طی این سال‌ها در صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه افتاده اتفاقاتی مبارک و بسیارخوب است که امیدواریم شاهد ادامه یافتن، رشد و توسعه آن‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سمیه خلوصی، عضو هیئت عامل و معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی ایمیدرو در بازدید از صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه اظهارکرد: اتفاقاتی که طی این سال‌ها در صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه افتاده است اتفاقاتی مبارک و بسیارخوب است که امیدواریم شاهد ادامه یافتن، رشد و توسعه آن‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته یک سری از شرکت‌های خارجی برای توسعه زیست بوم فناوری همانند فولاد مبارکه فعالیت دارند، اظهار کرد: در این زمینه پیشنهاد ما این است که از افراد خبره در این زمینه استفاده شود و تنها به شرکت‌های دانش بنیان همکار با فولاد مبارکه بسنده نشود بلکه حتی می‌توان شخص محور و کسانی را که در حوزه فولاد در سراسر کشور فعالیت داشته‌اند به کار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی ایمیدرو با بیان اینکه زیر ساخت و بازار ۲ چالش اصلی در صنعت کشور و به ویژه شرکت‌های فولادی و صنایع معدنی است، تصریح کرد: فولاد مبارکه در اولویت‌های خود بحث زنجیره تأمین را دارد و بر روی این امر سرمایه‌گذاری کرده در حالی که تکنولوژی‌هایی است که برای مثال می‌تواند ذخیره سازی گاز را برای واحدهای گنده‌سازی انجام دهد و باید در این زمینه نیز ورود کرد چرا که بسیاری از صنایع می‌توانند از آن بهره ببرند.

وی تاکید کرد: تا صنعت را زنده نگه نداریم، نمی‌آید در فناوری و نوآوری سرمایه‌گذاری کند، در این راستا پیشنهاد می‌دهم صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه با صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر مپنا در حوزه زیرساخت‌ها همکاری داشته باشد و پروژه‌های مشترکی برای حل مسئله صنعت را اجرا کنند.

خلوصی با تاکید برعدم مشارکت سایر شرکت‌ها در صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر نیز گفت:باید شرایطی ایجاد شود که صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه بتواند به مابقی شرکت‌ها خدمات دهد، چرا که چند مدیریتی به این صندوق آسیب می‌زند.

معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی ایمیدرو گفت: باید مدل کارگزاری در صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه اتفاق بیفتد و سازمان ایمیدرو نیز در این زمینه آماده همکاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =