• ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
  • کد خبر: 62692
  • readingTime: ۱ دقیقه
گیتی پسند

تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته سوم لیگ برتر مغلوب مهرگان شد.

به گزارش ایراسین، دیدار تیم‌های والیبال گیتی‌پسند اصفهان و مهرگان نور در چارچوب هفته سوم لیگ برتر عصر چهارشنبه ۲۵ مهر از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات برگزار شد.

ست نخست این مسابقه با بازی پایاپای دو تیم همراه بود که در نهایت با برتری ۲۵ بر ۲۳ تیم مهمان به پایان رسید؛ در ست دوم گیتی‌پسند برای به تساوی کشاندن کار تلاش کرد اما باز هم راه به جایی نبرد و با حساب ۲۵ بر ۲۲ مغلوب مهرگان شد.

در ست سوم اما گیتی‌پسندی‌ها به خود آمدند و با ارائه یک بازی کاملاً برتر با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند؛ در ست چهارم نیز گیتی‌پسند با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به برتری رسید تا تعیین برنده این دیدار به ست پنجم کشیده شود.

در ست آخر گیتی‌پسند بر خلاف دو دیدار گذشته نتوانست بازی را به سود خود به پایان برساند و با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ این ست را واگذار کرد تا در پایان این دیدار با برتری ۳ بر ۲ مهرگان خاتمه یابد.

هادی شورکابی، مصطفی رئیسیان، امید سقلی، مهدی بیاتی، هومن باقری، عرفان جلالی نژاد، امیرحسن خانی، شایان سپهری، بنیامین ایگدری، شادمهر کمائی، امیرعلی دولتی، موسی سخاوی، امیرحسین ساداتی و علیرضا صفایی شاگردان سعید عقیلی در تیم گیتی‌پسند بودند.

معین نعمتی، فاروق گوگجلی، امیرحسین باوی، عیسی ناصری، احسان دانش‌دوست، یوسف کاظمی، امیر پژومان، امین نجفی، علی عشقی‌پور، احد رضایی، مصطفی حیدری، محمد مثنی و معین فرنجک شاگردان نقی ذکایی در تیم مهرگان بودند.

گیتی‌پسند در هفته چهارم لیگ برتر یکشنیه ۲۹ مهر مهمان تیم شهداب یزد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =