فوتبال بانوان

نخستین هفته از فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور از جمعه با حضور ۲ نماینده اصفهان آغاز خواهد شد.

به گزارش ایراسین، هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان، جام کوثر، از روز جمعه ۲۷ مهر ماه با حضور ۱۰ تیم آغاز خواهد شد.

فوتبال اصفهان در فصل جدید پس از وقفه‌ای چند ساله ۲ نماینده در لیگ برتر خواهد داشت؛ فولاد مبارکه سپاهان که در چند فصل گذشته همواره یکی از ۳ تیم برتر لیگ بوده است، در نخستین دیدار فصل جدید میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

نماینده سیرجان که از شهرداری به گل‌گهر تغییر نام داده است، در لیگ شانزدهم با ۳۸ امتیاز و اختلاف ۵ امتیازی نسبت به سپاهان، بالاتر از این تیم در جایگاه سوم لیگ برتر قرار گرفت.

تام اصفهان دیگر نماینده نصف‌جهان در فصل جدید لیگ برتر خواهد بود که نخستین حضور خود در این مسابقات را تجربه می‌کند، تامی‌ها نیز در هفته اول مهمان تیم طاران البرز هستند که به تازگی تغییر نام داده است و در فصل گذشته مسابقات با ۱۴ امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده بود.

هدایت سپاهان بر عهده بیان محمودی است؛ طلایی‌پوشان با حضور چهره‌هایی مانند الهام فرهمند، فاطمه عادلی، رها یزدانی، ملیکا متولی، فاطمه اردستانی، میترا نظری، مرضیه نیکخواه، ثنا صادقی، گلنوش خسروی و روژین تمریان خود را آماده حضور در لیگ کردند.

تیم تام نیز که فرزانه نصری را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت دارد؛ مهناز رضازاده، سمیرا محمودپور، حلاله عبداللهی، ریحانه کردی، الهه عباسی، سحر رمضانی، هانیه علی‌مردانی، زینب شاطری، سارا ظهرابی‌نیا، مرضیه فیضی، هدیه کُر، روژین حیدری و فریماه کیانی را به عنوان چهره‌های شاخص در جمع خود می‌بیند.

برنامه مسابقات و اسامی داوران دیدارهای نمایندگان اصفهان به شرح زیر است:

فولادمبارکه سپاهان اصفهان - گل گهر سیرجان / ساعت ۱۵ / ورزشگاه قدس اصفهان
داوران: فاطمه نصیری-نیلوفر محمدخانی- الهام آذر گشسب-فاطمه اسکندرزاده
ناظر: زهراه فروزنده

طلایی طاران البرز - تام اصفهان / ساعت ۱۵ / ورزشگاه انقلاب اسلامی البرز
داوران: مائده جعفری- بهاره سیفی نهاوندی- ژاله طوفان پور-زهرا غیاثوند
ناظر: انسیه خباز مافی نژاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =