رضا گنجوی، مشاور استراتژی برند فولاد مبارکه در حاشیه بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه ایران متافو گفت: ما از حدود ۴ سال پیش تغییر جهت در فرایندهای ارتباطی فولاد مبارکه را شاهد هستیم، در مفاهیم ارتباطی دورانی را داشتیم که فضای نمایشگاهی ایجاد شود و افراد در آن به گفتگو بنشینند. در دنیا تحول دومی اتفاق افتاد و اینکه شرکت‌های بزرگ که دیگر ماهیت جلسه‌ای نمایشگاه‌ها برای آنها اهمیت نداشت، در مسیر ساختن تجربه برای مخاطبان پیش رفتند. یعنی مثلا اگر می‌گوییم مسیر ماندگار برای خلق آینده بهتر، باید آن را روایت کنیم.

فولاد مبارکه از ۲ سال گذشته روایتگری خود را برای «مسیر ماندگار برای خلق آینده بهتر» در ۵ مسیر شروع کرد، سال گذشته این روایتگری آغاز شد و تفاوتی که نمایشگاه ایران متافو امسال داشت این بود که در فرایند روایتگری از هر سه الگوی داستان‌سرایی (Storytelling)، بازی‌سازی (storyplying یا Gamification) و خلق رویا (story dreaming) برای تحول در فرایند ارتباط‌گیری خود بهره برد. اینکه فولاد مبارکه از نسل تولید محتوای مبتنی بر اطلاع رسانی به سمت محتوای مبتنی بر روایتگری رفته است، قابل احترام و ارزشمند است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =