اله دادیان

مریم  اله دادیان،کارشناس سیستم های مدیریت کیفیت  و سرآمدی فولاد مبارکه گفت: : در مسیر تحقق چشم‌انداز تعالی سازمانی، برنامه سفیران تعالی در گروه فولاد مبارکه به عنوان بستری برای پرورش نیروهای توانمند، اشتراک دانش و ارتقای مستمر سازمانی در حال اجراست. در این راستا، تاکنون ۱۳ گردهمایی آموزشی- تخصصی بر پایه معیارها و مفاهیم مدل تعالی سازمانی برگزار شده که طی آن، ۴۵ نفر از کارکنان شرکت‏های گروه به عنوان سفیر تعالی آموزش  و پرورش یافته اند.

مریم اله دادیان،کارشناس سیستم های مدیریت کیفیت و سرآمدی فولاد مبارکه در دومین روز بیست و دومین همایش تعالی سازمانی در گفتگو با ایراسین اظهار کرد: در مسیر تحقق چشم‌انداز تعالی سازمانی، برنامه سفیران تعالی در گروه فولاد مبارکه به عنوان بستری برای پرورش نیروهای توانمند، اشتراک دانش و ارتقای مستمر سازمانی در حال اجراست. در این راستا، تاکنون ۱۳ گردهمایی آموزشی- تخصصی بر پایه معیارها و مفاهیم مدل تعالی سازمانی برگزار شده که طی آن، ۴۵ نفر از کارکنان شرکت‏های گروه به عنوان سفیر تعالی آموزش و پرورش یافته اند.

وی ادامه داد: این گردهمایی ها، با محوریت توسعه شایستگی‌های مرتبط با تعالی سازمانی، شامل مباحثی همچون نظام پیشنهادات، مدیریت برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیریت دانش‌محور، استانداردهای مدیریتی، الگوی تعالی سازمانی، مدیریت فرآیندها، مدیریت ریسک، خودارزیابی بر اساس مدل تعالی، تدوین نقشه راه تعالی، رهبری مؤثر، مدیریت پایداری، بازاریابی و مدیریت مشتری، و مدیریت سرمایه‌های انسانی بوده است.

انتقال تجارب فولاد مبارکه؛ پیوند دانش و عمل

کارشناس سیستم های مدیریت کیفیت و سرآمدی فولاد مبارکه اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه، تلفیق دانش نظری با تجربیات عملی است. در همین راستا، علاوه بر ارائه مدل‌های بین‌المللی و ابزارهای مدیریتی، تجارب موفق فولاد مبارکه در حوزه‌های مختلف تعالی سازمانی به شرکت‌کنندگان منتقل شده است. این تجارب شامل روش‌های اجرایی، چالش‌ها، فرصت‌ها و درس‌آموخته‌هایی است که در فرآیندهای بهبود سازمانی فولاد مبارکه به کار گرفته شده‌اند.

تعهد به توسعه مستمر؛ تداوم مسیر تعالی

وی تصریح کرد: این گردهمایی ها، تاکنون مجموعاً ۱۰۵۶۰ نفرساعت آموزش سفیران و ۳۲۸۰ ساعت انتقال دانش و تجارب را به همراه داشته و نقش بسزایی در توسعه تفکر تعالی و بهبود مستمر در گروه فولاد مبارکه ایفا کرده است. با توجه به نتایج مثبت این گردهمایی ها و استقبال گسترده سفیران تعالی، برنامه‌ریزی برای اجرای موضوعات مدیریتی بیشتر بر اساس مفاهیم مدل تعالی سازمانی و توسعه همکاری‌های بین‌سازمانی گروه فولاد مبارکه در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =