به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، محمدعلی صلواتی اظهار کرد: برای اجرای این طرح، نماینده دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای باتفاق کارشناسان مجتمع های خدماتی رفاهی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در قالب کارگروه بازدید و پایش، سطح خدمات مجتمع های خدماتی رفاهی را در بازه زمانی ۱۸ لغایت ۲۰ اسفند ۹۷ مورد بررسی و نظارت دقیق قرار دارند.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: در طرح استقبال از سال نو ضمن بررسی چالشهای خدمات رسانی و جلب رضایت مسافرین جاده ای بر موارد مورد توجه مسافرین تاکید و چگونگی برنامه ریزی و سازماندهی مناسب با حضور مدیریت مجموعه ها بررسی شد.
صلواتی خاطرنشان کرد: تمهیدات ابلاغ شده با تاکید بر خدمت محوری برای کسب رضایتمندی مناسب بوده و دارای ابعاد متنوعی است.
وی اضافه کرد: تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای این است که سطح خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری نسبت به گذشته بهبود پیدا کند.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان تصریح کرد: چهار مجتمع خدماتی رفاهی جدید در سال جاری راه اندازی و عملیات ساخت پنج مجتمع جدید نیز آغاز شده است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: کمیته ویژه نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان نیز با حضور نمایندگان استانداری یا فرمانداری های مربوطه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پلیس، ستاد اقامه نماز، شرکت نفت، شبکه بهداشت و سایر دستگاه های نظارتی آغاز به کار کرده است.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان از مردم خواست هرگونه شکایت، انتقاد یا پیشنهاد خود را از مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی استان به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند.
ارسال نظر