حمیدرضا خان محمدی

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: مولدسازی مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش به بهترین نحو مورد توجه است، زیرا با تولید ارزش افزوده، برای آموزش و پرورش سودمند است.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس امروز در دیدار با استاندار سمنان در محل استانداری افزود: مولدسازی مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش موجب ایجاد ارزش افزوده است و در نهایت، دانش آموزان ذینفع این طرح خواهند بود.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ادامه داد: از محل مولدسازی مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش می‌توان اعتبار ساخت یک مدرسه چندکلاسه را به اعتبار ساخت یک مجتمع آموزشی افزایش داد.

وی با اشاره به محدودیت و ضوابط اعتبارات افزود: مولدسازی زمینه‌ساز افزایش اعتبارات در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان، افزود: اولویت نوسازی مدارس در این سفر باید برنامه ریزی و هماهنگی برای جذب اعتبارات به منظور تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی استان باشد و با بررسی، هماهنگی و نگاه عادلانه از ظرفیت‌های اعتباری سفر دوم رییس جمهور استفاده شود.

حضور در گلزار شهدای گمنام، دیدار با استاندار، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، دیدار با خیران مدرسه‌ساز، دیدار با خانواده شهید عباس دانشگر، بازدید از طرح‌های آموزشی، ورزشی و پرورشی، بخشی از برنامه‌های سفر یک روزه رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به استان سمنان است.

استان سمنان حدود ۱۳۰ هزار دانش آموز در یکهزار واحد آموزشی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =