به گزارش ایراسین و به نقل از چیلان، آرش مرعشی اظهار کرد: چالش بعدی رکود حاکم بر بازار است که اگر دولت مشوقهای صادراتی در نظر بگیرد و به صادرات هر چه بیشتر محصولات فولادی کمک کند میتوانیم از این رکود خارج شویم اما در حال حاضر متأسفانه فولادیها مشوق صادراتی در اختیار ندارند. باید توجه کرد حل مشکل صادرات محصولات فولادی سبب شکوفایی هر چه بیشتر خصوصاً در پایین دست و انتهای زنجیره ارزش که عمدتاً بخش خصوصی فعالیت دارد، میشود.
مرعشی گفت: شرکت تولیدی و صنعتی فولاد یار کورش از خطوط تولید پیشرفته، ماشین آلات و تجهیزات به روز و دانش مهندسان و متخصصان ایرانی استفاده میکند و هموراه سعی کرده است انتظارات مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد و در این زمینه مشتری مداری را به عنوان یکی از اصول ارزشی خود قرار داده است.
وی همچنین خبر داد: فولاد یار کوروش در سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری همانند دوره قبلی، تندیس طلایی را کسب کرد. در این اجلاس مباحثی در خصوص روشهای نوین برای افزایش رضایت مشتریان بیان شد؛ از جمله: اقدامات مؤثر در خصوص استفاده تکنولوژی در راستای بهبود ارتباط با مشتریان، بهبود ارتباط با مشتری و مشتری مداری در سازمانها، بهبود شاخص رضایتمندی مشتری، افزایش دانش کارکنان و تجربه آنها در خصوص برقراری ارتباط برد برد با مشتریان، بررسی چالشهای کسب و کار برای رضایت مشتریان، افزایش بهبود شاخص ترویج یا توصیه کنندگان.
ارسال نظر