تخت بیمارستان

شرکت فولاد مبارکه در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود برای ارتقای سطح بهداشت و درمان مردم منطقه، اقدام به تأمین دستگاه اکوکاردیوگرافی و دستگاه تست ورزش مورد نیاز درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان مبارکه کرد.

به گزارش ایراسین، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی، امام‌جمعه شهرستان مبارکه اظهار کرد: از فولاد مبارکه و سازمان تأمین اجتماعی برای تأمین تجهیزات درمانی و رفع نیاز مردم شهرستان مبارکه قدردانیم، ارائه خدمات درمانی به بیماران قلبی و عروقی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بخش قلب بیمارستان‌ها بسیار مهم است و حرف اول را در مجموعه نظام پزشکی می‌زند.

محمدرضا عسگریان، فرماندار شهرستان مبارکه نیز در این راستا بیان داشت: امروز شاهد تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان مبارکه به امکانات مورد نیاز برای درمان بیماری‌های قلبی و عروقی توسط شرکت فولاد مبارکه هستیم که انجام این کار ارزشمند جای تقدیر و تشکر دارد.

همچنین محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه افزود: فولاد مبارکه در ادامه مسیر عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و در قبال مسئولیتی که نسبت به مردم منطقه، به‌ویژه مردم شریف شهرستان مبارکه دارد، پس از شناسایی نیازهای بهداشت و درمان مردم، به تأمین تجهیزات بخش قلب درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان مبارکه اقدام کرد.

وی ادامه داد: چنین اقداماتی را به‌عنوان بخش کوچکی از وظیفه خود در قبال جامعه و مردم خوب منطقه می‌دانیم و امیدوارم بتوانیم با تلاش برای ارتقای سطح بهداشت و درمان منطقه، به حفظ سلامتی جامعه کمک کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =