• ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
  • کد خبر: 55305
  • readingTime: ۲ دقیقه
بورس کالا

امروز ۱۳ محصول فولادی به میزان یک میلیون و ۸۰۰ هزار و ۵۵۶ تن در تالار صنعتی بورس کالا عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بورس کالا امروز شنبه نوزدهم خرداد ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای از عرضه ۱۳ محصول فولادی در تالار صنعتی خود خبر داد.

حجم این محصولات فولادی در مجموع یک میلیون و ۸۰۰ هزار و ۵۵۶ تن برآورد شده که در این بین سهم آهن اسفنجی ۲۳۰ هزار تن با قیمت پایه ۱۲۳ هزار و ۴۹۷ ریال است. باید توجه داشت که قیمت این محصول نسبت به هفته گذشته چهار دهم درصد رشد داشته است.

عرضه ۷۲۸ هزار تن گندله سنگ آهن با قیمت ۵۰ هزار و ۲۶۸ ریال نیز از دیگر محصولات امروز بورس کالا است که علاوه بر افزایش ۱۰ درصدی حج عرضه، افت ۹ دهم درصدی قیمت پایه را نیز برای محصول شاهد هستیم.

همچنین در همین حال، ۵۱ هزار و ۵۰ تن شمش بلوم با قیمت ۲۳۲ هزار و ۳۶۷ ریال عرضه می‌شود. ضمن اینکه در حالی قیمت پایه این محصول رشد ۳٫۸ درصدی داشته است که حجم عرضه آن کاهش ۳۵ درصدی را نسبت به هفته گذشته ثبت کرده است.

از سویی ۱۰ هزار و ۴۰۶ تن میلگرد ساده صنعتی با قیمت پایه ۳۲۹ هزار و ۷۶۴ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که نشان از رشد ۲٫۹ درصدی قیمت پایه این محصول دارد.

علاوه بر این، فروشندگان میلگرد آلیاژی، امروز ۳۶ هزار تن از این محصول را با قیمت پایه ۳۰۹ هزار و ۹۶۷ ریال عرضه خواهند کرد که نشان از افت ۲٫۲ درصدی قیمت پایه این محصول نسبت به هفته گذشته دارد.

در ادامه، میلگرد کلاف و تیرآهن هر کدام به ترتیب به میزان ۱۳ هزار و ۸۵۴ تن و ۳ هزار و ۹۸۳ تن عرضه خواهند داشت. ضمن اینکه قیمت پایه این ۲ محصول به ترتیب ۲۶۵ هزار و ۶۲۹ ریال و ۲۹۸ هزار و ۵۴۵ ریال خواهد بود.

در همین حال، ورق سرد خودرو به میزان یک‌هزار و ۳۰۰ تن عرضه می‌شود. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول ۳۷۱ هزار و ۷۵۶ ریال خواهد بود که نشان از افت ۲ درصدی قیمت پایه و کاهش ۹۷ درصدی حجم عرضه این محصول دارد.

همچنین، ۲۰ هزار و ۳۰۰ تن ورق سرد لوازم خانگی با قیمت ۳۷۹ هزار و ۴۸۷ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

در همین حال، مشتریان می‌توانند ۱۶ هزار تن ورق گالوانیزه خودرو را ۱٫۳ درصد بالاتر از قیمت هفته گ، یعنی با قیمت پایه ۴۵۳ هزار و ۲۶۹ ریال در خریداری کنند.

علاوه بر این، فروشندگان ورق گرم، امروز ۵۰ هزار و ۱۶۳ تن از این محصول را با قیمت پایه ۳۱۵ هزار ریال عرضه خواهند کرد که نشان از ثبات قیمت پایه این محصول نسبت به هفته گذشته دارد.

در ادامه، سنگ آهن دانه بندی با کاهش ۹۳ درصدی حجم عرضه، امروز به میزان ۲۰ هزار تن عرضه خواهد داشت. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول ۱۷ هزار و ۳۸۰ ریال خواهد بود.

در همین حال، کنسانتره سنگ آهن به میزان ۶۱۹ هزار و ۵۰۰ تن و با قیمت پایه ۳۷ هزار و ۸ ریال عرضه می‌شود. ضمن اینکه این محصول رشد ۰٫۷ درصدی را برای قیمت پایه و افت ۳ درصدی را برای حجم عرضه به ثبت رسانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =