همایش ورزش صبحگاهی خانواده بزرگ فولاد مبارکه

مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: به زودی از بزرگترین شبکه فرهنگی کشور یعنی کمیته‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی برای اولین بار در کشور رونمایی می‌کنیم و جبهه بزرگ فرهنگی در ورزش کشور را با این شبکه تشکیل می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حجه الاسلام علی احدی مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در دوره توانمند سازی مسئولین کمیته‌های فرهنگی هیأت‌های ورزشی سراسر کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد گفت: عنوان کمیته فرهنگی به کمیته فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی تغییر نام یافت چون در بسیاری از فدراسیون کمیته‌ای تحت عنوان مسئولیت اجتماعی وجود دارد.

وی ادامه داد: دستورالعمل فعالیت کمیته‌های فرهنگی آماده شده و به همه فدراسیون‌ها ابلاغ شده است و اکنون زمان به نتیجه رسیدن ساختار فرهنگی ورزش کشور است. صحنه‌های زیبایی که در ورزش ما اتفاق می‌افتد ارتباط مستقیمی با نحوه عملکرد کمیته فرهنگی آن رشته دارد

احدی خاطر نشان کرد: به زودی از بزرگترین شبکه فرهنگی کشور یعنی کمیته‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی برای اولین بار در کشور رونمایی می‌کنیم و جبهه بزرگ فرهنگی در ورزش کشور را با این شبکه تشکیل می‌دهیم.

وی افزود: نزدیک به ۱۴ هزار هیأت ورزشی و ۵۵ فدراسیون ورزشی در کشور داریم که با انتصاب مسئول فرهنگی می‌توان در بحث اخلاق و منش پهلوانی گام‌های بزرگی را برداشت.

مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افزود: با توجه به مهم بودن کمیته فرهنگی فدراسیون‌ها بر اساس مصوبه کمیسیون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان مقرر شد مسئولان کمیته‌های فرهنگی باید به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون خود درآیند.

حجه الاسلام احدی گفت: ویژگی‌های کار شبکه‌ای ایثار است در ورزش کمتر شبکه‌هایی از جنس فرهنگ شکل گرفته است. شبکه کمیته‌های فرهنگی هیأت‌ها، شبکه مربیان فرهنگی و شبکه کمیته چهره‌های ورزشی شاخص مهم‌ترین شبکه‌های فرهنگی هستند که در ورزش کشور اخیراً شکل گرفته‌اند.

شایان ذکر است که اختتامیه دوره توانمندسازی مسئولین کمیته‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی هیأت‌های ورزشی کشور با برگزاری ۲ کارگاه آموزشی و با حضور ۱۵۰ نفر مسئول کمیته فرهنگی و ۳۰ نفر از مربیان منتخب فرهنگی در اصفهان به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =