• ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
  • کد خبر: 55992
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهران زینلیان

در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، آیین قرعه‌کشی ۸۴ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت شهرستان کاشان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهران زینلیان اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم مراسم قرعه‌کشی واگذاری ۸۴ قطعه زمین در شهرهای قمصر، نیاسر، برزک، جوشقان قالی، کامو، چوگان و مشکات در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت برگزار شد.

وی ادامه داد: حمایت از خانواده‌ها اصلی است که همواره مورد انتظار بوده اما دولت سیزدهم در قالب طرح جوانی جمعیت این موضوع مهم که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، دنبال شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه فضای کار، تلاش و خدمت به مردم همواره در کشور حاکم بوده است، عنوان کرد: رویکرد رئیس‌جمهور شهید در اولویت قرار دادن پروژه‌های نیمه تمام از دوره‌های گذشته است که در استان اصفهان نیز این اولویت با جدیت دنبال شد و پروژه‌های بلاتکلیف پس از سال‌ها و حتی دهه‌ها، در مدار خدمت قرار گرفت.

زینلیان با اشاره به تحقق پروژه‌های تأمین آب استان اصفهان، افزود: پروژه تأمین آب استان اصفهان از دریای عمان با آبگیر اختصاصی در دولت سیزدهم آغاز شد و نه تنها فاز نخست این پروژه به اتمام رسید که فاز دوم نیز با سرعت در حال اجرا است.

وی ادامه داد: پروژه تأمین آب اصفهان از منابع جنوب استان نیز در دولت سیزدهم آغاز شد و امیدوار هستیم این طرح مهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

زینلیان خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری نیز اتفاقات مبارکی افتاده است که یکی از این اتفاقات مهم، ثبت کاشان به عنوان شهر جهانی نساجی سنتی است.

وی ادامه داد: همچنین صدها پروژه گردشگری در استان به مدار خدمت وارد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: مدیریت پسماندهای پزشکی نیز اتفاق بی‌نظیری بود که برای نخستین بار در دولت سیزدهم انجام شد.

گفتنی است استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل استان، با هدف افتتاح از پروژه‌ها و بررسی میدان پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان کاشان به این شهرستان سفر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =