بورس کالا

امروز شنبه دوم تیر ماه ۱۲ محصول فولادی به میزان ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تن در تالار صنعتی بورس کالا عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امروز شنبه دوم تیر ۱۴۰۳، ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۸۳۶ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا عرضه می‌شوند.

سهم ورق سرد خودرو یک هزار تن با قیمت ۳۷۲ هزار و ۹۰۰ ریال است، این محصول رشد ۳ درصدی و افزایش ۷ درصدی را به ترتیب برای قیمت پایه و حجم عرضه به ثبت رسانده است.

۳۰ هزار تن ورق گالوانیزه خوردو نیز امروز با قیمت ۴۵۴ هزار و ۹۹۹ ریال عرضه می‌شود؛ قیمت پایه این محصول نسبت به هفته گذشته افزایش ۱٫۹ درصدی داشته است.

۵۶۰ هزار و ۳۰۰ تن کنسانتره سنگ آهن و ۶۴۷ هزار تن گندله سنگ آهن به ترتیب با قیمت ۳۶ هزار و ۴۶۴ ریال و ۵۱ هزار و ۸۰۲ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین عرضه ۲۹۰ هزار تن آهن اسفنجی با قیمت پایه ۱۲۴ هزار و ۸۶ ریال خواهیم بود.

از سویی ۱۸ هزار و ۴۵۶ تن ورق گرم با قیمت پایه ۳۱۵ هزار ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که نشان از ثبات قیمت پایه این محصول دارد.

همچنین فروشندگان سنگ آهن دانه بندی، امروز ۳۹۰ هزار تن از این محصول را با قیمت پایه ۱۴ هزار و ۱۷۵ ریال عرضه خواهند کرد که از رشد ۳٫۱ درصدی قیمت پایه این محصول حکایت دارد.

از این رو سنگ آهن کلوخه به میزان ۲۰۰ هزار تن عرضه می‌شود. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول ۶ هزار و ۳۷۰ ریال خواهد بود که نشان از افت ۵٫۳ درصدی قیمت پایه این محصول دارد.

همچنین ۳۰ هزار و ۲۵۰ تن شمش بلوم با قیمت ۲۵۲ هزار و ۶۳ ریال عرضه می‌شود. ضمن اینکه این محصول کاهش ۱٫۹ درصدی قیمت پایه و افت ۲۶ درصدی حجم عرضه را نسبت به هفته گذشته به ثبت رسانده است.

همچنین، ۱۱ هزار و ۵۰۶ تن میلگرد ساده صنعتی با قیمت پایه ۳۴۲ هزار و ۴۳۸ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که نشان از ثبات حجم عرضه این محصول دارد.

علاوه بر این، فروشندگان میلگرد آلیاژی، امروز ۳۵ هزار تن از این محصول را با قیمت پایه ۳۲۲ هزار و ۶۹۱ ریال عرضه خواهند کرد. ضمن اینکه در حالی قیمت پایه این محصول رشد ۵٫۴ درصدی را نسبت به هفته گذشته به ثبت رسانده است که حجم عرضه آن کاهش ۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.

در همین حال، میلگرد کلاف به میزان ۱۷ هزار و ۲۳۴ تن عرضه می‌شود. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول ۲۸۰ هزار و ۷۵۱ ریال خواهد بود که از افت ۱٫۷ درصدی قیمت پایه این محصول حکایت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =