• ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
  • کد خبر: 56189
  • readingTime: ۲ دقیقه
جان‌نثاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست «هزار روز حکمرانی انقلابی»، با اشاره به خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم، گفت: اگر الگوی دولت سیزدهم را تبیین نکنیم، جای شهید و جلاد عوض می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا جان‌نثاری در نشست «هزار روز حکمرانی انقلابی» که بمنظور تبیین و روایت خدمات ماندگار رئیس‌جمهور شهید برگزار شد، اظهار کرد: سعی می‌کنیم به دور از نگاه‌های مرسوم موضوعاتی را در خصوص رئیس‌جمهور شهید و خدمات ایشان ارائه کنیم.

وی ادامه داد: پس از حکومت امیرالمومنین (ع)، حاکمیت دینی که در دنیا به الگو تبدیل شود وجود نداشت، اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حاکمیت دینی نیز آغاز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: طبق فرمایش و منویات مقام معظم رهبری فرایندی که برای تکامل حاکمیت دینی تعریف شده شامل پنج مرحله (انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی و تشکیل تمدن اسلامی) است.

جان‌نثاری در پاسخ به این سوال که چرا دشمنان بشریت با انقلاب اسلامی مشکل داشته و دارند، عنوان کرد: دشمنان همواره از الگو شدن نظام اسلامی واهمه داشته و دارند.

وی با اشاره به اینکه این الگوی جدید بود که تمام مستکبران عالم را واداشت تا در مقابل آن بایستند، اظهار کرد: هرکجا سخن از ظلم ستیزی و مقابله با استکبار می‌شود، عَلَم جمهوری اسلامی برافراشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: در دولت سیزدهم، شهید جمهور آیت الله رئیسی الگوی موفقی از حکمرانی دینی از خود ارائه داد که شایسته است برای آیندگان به یادگار بماند.

جان‌نثاری به شاخصه‌های دولت دینی در دولت سیزدهم اشاره و عنوان کرد: نخست اعتقادات پای‌بند رئیس‌جمهور شهید به مبانی دینی و اعتقادی است زیرا ایشان قدم نخست را اجرای حکم خداوند متعال می‌دانستند.

وی افزود: دومین شاخصه، تبعیت از ولایت فقیه است که ایشان خود را ملازم رهبری می‌دانست، این شهید بزرگوار در برابر مقام معظم رهبری سراپا گوش و به معنی واقعی کلمه ولایت مدار بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: بُعد دیگر سلوک این شهید والامقام نگاه خاص به مردم بود، ایشان مردم را از عمق جان ولی نعمت می‌دانست.

جان‌نثاری ادامه داد: نگاه خادم و مخدومی این نیست که رئیس جمهور با خودرویی که شیشه ضد گلوله دارد در جمع مردم حاضر شود یا وزرا ۴ ماه بخواهند رئیس جمهور را ببینند و در مورد مسائل کشور با او گفت‌وگو کنند اما نتوانند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید لطف الهی را در جاده خدمت به مردم می‌دید و از این رو برای باز کردن گره از مشکلات مردم، ارتباط بسیار قوی و فعالی با وزرا و استانداران داشت.
جان‌نثاری با تأکید بر رویکرد سیاست خارجی در دولت سیزدهم، گفت: همه ما دیدیم که به واسطه سیاست خارجی دولت سیزدهم ۶۵ هیأت خارجی در مراسم وداع با شهید جمهور در تهران حضور یافتند و این هیأت‌ها از کشورهایی بودند که سال‌ها با ایران هیچ‌گونه مراوده‌ای نداشتند.

وی سخنان خود را منوط به انتخابات ندانست و اظهار کرد: برخی عربده کشی می‌کنند، آن فردی که برای مذاکره به یک کشور خارجی سفر کرد و در فرودگاه به هواپیمای او بنزین ندادند تا به کشور بازگردد، برای دولت سیزدهمی که رو به روی رژیم صهیونیستی ایستاد و او را مورد هدف قرار داد و در دنیا مفتضح کرد رجز می‌خواند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اگر الگوی دولت سیزدهم را تبیین نکنیم، جای شهید و جلاد عوض می‌شود.

جان‌نثاری ادامه داد: سیاست خارجی که از دولت سیزدهم برای ما به یادگار مانده قراردادهای بزرگ بین‌المللی مانند بریکس و شانگهای است که به ایران عزت داد.

وی افزود: بایستی دوران مشعشع و حکمرانی عزتمندانه انقلاب اسلامی را به عنوان یک الگوی موفق معرفی کرد تا همگان بدانند تعریف انقلاب اسلامی از یک دولت تراز، با چه شاخصه‌هایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =