بیمارستان

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود تجهیزات اولویت‌دار و بهسازی سیستم سرمایش و گرمایش بیمارستان ضیایی اردکان راتامین می‌کند.

به گزارش ایراسین، طی تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در خصوص ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان اردکان، متعهد شد نسبت به تأمین مالی تجهیزات اولویت‌دار بیمارستان ضیایی اردکان در راستای ارائه خدمات تخصصی و بهسازی سیستم سرمایش و گرمایش این بیمارستان تا سقف ۳۵۰ میلیارد ریال اقدام کند.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بر انجام مسئولیت اجتماعی به عنوان پیشران توسعه پایدار و تکلیف بنگاه‌های تولیدی در کنار فضای کسب‌وکار تاکید کرد و گفت: خط مشی اعضای هیئت مدیره شرکت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی با تمرکز بر دو اولویت اساسی بهداشت و درمان و آموزش است.

امیرعلی طاهرزاده، افزود: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی دو سال گذشته در بخش آموزش علاوه بر ساخت، تجهیز، مرمت و بهسازی مراکز آموزشی نسبت به ساخت دو باب مدرسه ۱۲ و ۱۵ کلاسه در شهر اقدام کرد که به امید خدا با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در خصوص رویکرد سلامت‌محور در بخش بهداشت و درمان، بیان کرد: از جمله اهم اقدامات انجام شده شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در این بخش، ساخت و راه‌اندازی مرکز توان‌بخشی معلولان باغ بهشت اردکان، پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران سرطانی و صعب‌العلاج تا سقف مصوب، کمک به تجهیز مراکز درمانی و هزینه کرد در بیمارستان ضیایی می‌توان اشاره کرد.

طاهرزاده گفت: امروز نیز در راستای سیاست‌گذاری انجام شده نسبت به امضای تفاهم‌نامه مشترک در جهت بهبود و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی بیمارستان ضیایی اقدام کردیم که این امر گام مثبتی در ارائه بهتر خدمات پزشکی و درمانی به عموم مردم اردکان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =