ایران خودرو

مدیر خرید مواد اولیه گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: هم‌اکنون در ساخت بدنه جدیدترین خودروهای تولیدی در گروه ایران‌خودرو از محصولات گالوانیزه تولیدشده در شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری استفاده می‌شود.

به گزارش ایراسین، محمدرضا زندی‌منش، مدیر خرید مواد اولیه گروه صنعتی ایران‌خودرو، به همراه جمعی از مهندسان و مدیران فنی و اداری این خودروساز بزرگ کشور روز چهارشنبه سیزدهم تیرماه از شرکت ورق‌خودرو بازدید کردند.

مدیران و کارشناسان ایران‌خودرو پس از بازدید از خط تولید شرکت ورق‌خودرو در نشست صمیمی با مدیرعامل و تیم مدیریتی این شرکت، مباحث فنی و راهکارهای تعامل و همکاری هرچه بیشتر را مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار دادند.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری به تشریح شرایط مساعد و روند روبه‌رشد تولید و ظرفیت‌های بالای موجود در شرکت ورق‌خودرو پرداخت و برای تأمین تمامی نیاز صنایع خودروسازی کشور به محصولات گالوانیزه اعلام آمادگی کرد.

حمید شجاعی گفت: شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، خودکفایی و استقلال کامل صنایع خودروسازی کشور در حوزه محصولات گالوانیزه را رسالت اصلی خود می‌داند و همواره همسویی با مجموعه‌های خودروساز کشور در راستای ارتقای هرچه بیشتر کیفیت محصولات تولیدی را در زمره اولویت‌ها و اهداف اساسی شرکت قرار داده است.

در ادامه محمدرضا زندی‌منش، مدیر خرید مواد اولیه گروه صنعتی ایران‌خودرو، ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری افزود: شرکت ورق‌خودرو با برخورداری از مدیریت توانمند، نیروهای مجرب، تکنولوژی روز دنیا و گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی و با تولید محصولات کیفی و گریدهای ویژه گامی بلند در جهت موفقیت و استقلال صنعت خودروسازی کشور برداشته است.

وی خاطرنشان مدیریت گروه صنعتی ایران‌خودرو مصمم است که از طریق افزایش همکاری‌ها و تشکیل جلسات فنی، سطح همکاری‌ها را افزایش دهد و امیدواریم هرچه سریع‌تر حجم خرید محصولات گالوانیزه از شرکت ورق‌خودرو افزایش پیدا کند و روند تحویل محصولات به گروه ایران‌خودرو بهبود یابد.

زندی‌منش تأکید کرد: طی سال‌های گذشته شرکت ورق‌خودرو تنها منبع داخلی محصولات گالوانیزه گروه صنعتی ایران‌خودرو بوده و با افتخار در حال گسترش همکاری‌های خود با شرکت ورق‌خودرو هستیم.

وی یادآور شد: هم‌اکنون در ساخت بدنه جدیدترین خودروهای تولیدی در گروه ایران‌خودرو از محصولات گالوانیزه تولیدشده در شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری استفاده می‌شود.

مدیر خرید مواد اولیه گروه صنعتی ایران اظهار امیدواری کرد: با برگزاری هرچه بیشتر جلسات فنی بتوان به اشتراکات فنی و همکاری نزدیک‌تر و بیشتر دست یافت.

گفتنی است شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری تنها تولیدکننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است و گروه صنعتی ایران‌خودرو تمامی نیاز خود به محصولات گالوانیزه را از تولیدات این شرکت تأمین می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =