• ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
  • کد خبر: 57299
  • readingTime: ۱ دقیقه
هوای سالم

کارشناس پیش بینی آب و هوای استان اصفهان گفت: امروز و فردا (یکشنبه) دمای هوا در بیشتر مناطق استان نسبت به روز گذشته مقداری خنک‌تر خواهد بود اما از روز دوشنبه روند افزایش دما ادامه پیدا خواهد کرد.

محمدرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: امروز و فردا (یکشنبه) دمای هوا در بیشتر مناطق استان نسبت به روز گذشته مقداری خنک‌تر خواهد بود اما از روز دوشنبه روند افزایش دما ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم به ۳۱ درجه سانتی‌گراد رسید که نسبت به روز گذشته ۲ درجه خنک‌تر بود.

کارشناس پیش بینی آب و هوای استان اصفهان خاطر نشان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت شبانه روز گذشته به ۴۰ و در خنک‌ترین ساعت به ۲۵ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی گفت: آران و بیدگل و کاشان با دمای ۴۲ و فریدونشهر با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

رفیعی با بیان اینکه شرایط وزش باد همچنان تا اواسط هفته جاری در نیمه شمالی و شرقی استان مهیاست، تصریح کرد: کانون‌های گرد و خاک با توجه به قرار داشتن در فصل تابستان فعال هستند و عامل اصلی کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد بود که این وضعیت در نواحی مرکزی استان هم نفوذ خواهد کرد و در این زمینه هشدار زرد هواشناسی صادر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =