ورق خودرو

رئیس اداره خرید داخلی فلزات گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت ورق‌خودرو گفت: با گسترش کیفی و کمّی تولیدات این شرکت سد محکم تأمین محصولات گالوانیزه از منابع خارجی شکسته شد و هم‌اکنون مفتخریم که نیاز به واردات محصولات گالوانیزه شرکت سایپا به صفر رسیده و از طریق مشارکت با شرکت ورق‌خودرو نیاز خود را تأمین می‌کنیم.

به گزارش ایراسین، رؤسای ادارات خرید داخلی فلزات و برنامه‌ریزی مصرف فلزات گروه خودروسازی سایپا به همراه جمعی از کارشناسان این گروه روز چهارشنبه بیستم تیرماه پس از بازدید از خط تولید شرکت ورق‌خودرو با تیم کارشناسی و فنی شرکت ورق‌خودرو به تبیین دیدگاه‌ها و مباحث فنی خود پرداختند.

در این نشست، محسن حسنی، رئیس اداره خرید داخلی فلزات گروه خودروسازی سایپا، ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ورق‌خودرو افزود: گروه سایپا با تولید متنوع محصولات خود، به همکاری‌های گسترده با گروه فولاد مبارکه و به‌ویژه شرکت ورق‌خودرو نیاز مبرم دارد.

وی با بیان اینکه خوداتکایی موجود در حوزه محصولات گالوانیزه حاصل همت و تلاش شرکت ورق‌خودرو است، گفت: با گسترش کیفی و کمّی تولیدات این شرکت سد محکم تأمین محصولات گالوانیزه از منابع خارجی شکسته شد و هم‌اکنون مفتخریم که نیاز به واردات محصولات گالوانیزه شرکت سایپا به صفر رسیده و از طریق مشارکت با شرکت ورق‌خودرو نیاز خود را تأمین می‌کنیم.

وی تأکید کرد: گروه خودروسازی سایپا مصمم است با همکاری و همراهی شرکت ورق‌خودرو میزان دریافت محصولات گالوانیزه از طریق این شرکت را افزایش دهد.

شرکت ورق‌خودرو خود را متعهد به تحویل به‌موقع و بهبود مستمر محصول می‌داند

نوید ایزدی مدیر ارشد کارخانه ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری در جریان این بازدید ضمن ارائه گزارشی در خصوص وضعیت مثبت تولید محصولات گالوانیزه در شرکت ورق‌خودرو گفت: شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری به‌عنوان تنها تولیدکننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور، خود را متعهد به تحویل به‌موقع و بهبود مستمر محصولات می‌داند و گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های خودروسازی برای شرکت ورق‌خودرو از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه باید جلسات فنی در این سطح به‌طور مستمر و منظم برگزار شود تا هرچه سریع‌تر به‌مراتب بالاتری از هم‌زبانی فنی برسیم، گفت: در این حالت بهتر و بیشتر می‌توانیم به رسالت اصلی خود که همانا تأمین حداکثری نیاز صنایع خودروسازانی کشور به محصولات گالوانیزه است، عمل کنیم.

گفتنی است شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری تنها تولیدکننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است و گروه خودروسازی سایپا یکی از بزرگ‌ترین مشتریان این مجموعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =