آئین اهدای تجهیزات ورزشی به خانه‌‌های ورزش روستایی اصفهان به همت فولاد مبارکه

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه آئین اهدای تجهیزات ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی اصفهان به همت فولاد مبارکه گفت: این کار مشارکتی در واقع یک موضوع و ارزش افزوده جدیدی است که اگر این فرهنگ بین دستگاه‌های اجرایی و صنایع نهادینه شود می‌تواند آورده بیشتری را برای استان به همراه داشته باشد.

سید مهدی صدری مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به فصل تابستان و اوج نیاز اوقات فراغتی جوانان و نوجوانان در آئین اهدای تجهیزات ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی اظهار کرد: معتقد هستیم که ظرفیت‌ها و استعدادهایی که در بین جوانان روستایی در همه عرصه‌ها به ویژه قهرمانی وجود دارد به مراتب بیشتر از شهری است.

وی افزود: از این رو برای تجهیز خانه‌های روستایی در حوزه ورزش به همت خیران و صنایع و به ویژه فولادمبارکه و هیئت ورزش روستایی و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای ۵۵ خانه ورزش روستایی در فاز اول تجهیزات لازم ارسال شد.

صدری با بیان اینکه قرار بود که در هفته ورزش این اقدام انجام شود، تصریح کرد: به دلیل نیاز بخش ورزش روستایی در فصل تابستان نیمی از تجهیزات را ارسال کردیم و در مرحله بعدی با یک ظرفیت بهتر و بیشتری با استفاده از ظرفیت خیران و صنایع این امر صورت می‌گیرد.

مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطر نشان کرد: این کار مشارکتی در واقع یک موضوع و ارزش افزوده جدیدی است که اگر این فرهنگ بین دستگاه‌های اجرایی و صنایع نهادینه شود می‌تواند آورده بیشتری را برای استان داشته باشد و دیوار منیت از بین برود.

وی یادآور شد: امیدواریم که کمتر از دو سال آینده هیچ روستایی بدون ظرفیت ورزشی وجود نداشته باشد البته به این معنا نیست که تکلیف ما تمام شده و باید برای تقویت، تجهیز، گستردگی و دسترسی بیشتر همه افراد به امکانات ورزشی تلاش کنیم.

شایان ذکر است که بیشترین خانه‌های ورزش روستایی و در واقع حدود یک پنجم خانه‌های روستایی کشور متعلق به اصفهان است و پنجشنبه ۱۸ مردادماه آئین اهدای تجهیزات ورزشی به ۵۵ خانه ورزش روستایی در استان اصفهان و با حضور مسئولان مربوطه در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =