• ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
  • کد خبر: 59827
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۰۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

به گزارش ایراسین، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۰۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۷ میلیون و ۱۰۰ تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۵ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۵۱۲ دلار است.

در معاملات امروز (سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل، به‌نرخ ۴۹ هزار و ۱۴۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۵ هزار و ۲۹۵ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۵۴ هزار و ۸۶۵ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۵۰ هزار و ۵۶۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۳ هزار و ۳۸۲ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۲ هزار و ۳۳۳ تومان است.

بر اساس گزارش تسنیم، قیمت یکصد دینار عراق هم امروز در مرکز مبادله با افزایش نسبت به روز قبل ۳۷،۵۳۰ ریال اعلام شده است. زائران اربعین از ۵ تا ۲۱ شهریورماه می‌توانند مازاد ارز دریافتی خود را به همان بانکی که ارز را تهیه کرده بودند، به نرخ مرکز مبادله بفروشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =