سیامک شجاعی

مدیر استراتژی و سرآمدی فولاد مبارکه در حاشیه سی‌امین دوره همایش ممیزان داخلی فولادمبارکه گفت: یکی از فرآیندهایی که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا مسیر تحول و بهبود را شناسایی و در جهت آن گام بردارند، فرآیند ممیزی داخلی است.

سیامک شجاعی، مدیر استراتژی و سرآمدی فولاد مبارکه در حاشیه سی‌امین دوره همایش ممیزان داخلی فولادمبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: این همایش یکی از گردهمایی‌هایی است که هر سال بعد از برگزاری ممیزی داخلی سازمان برگزار می‌شود.

وی افزود: در فضای رقابتی کسب و کار امروزی دغدغه سازمان‌ها حرکت به سمت تحول، بهبود و تعالی سازمانی است که شناسایی حوزه‌های بهبود و مدیریت کردن آنها به سمت تعالی سازمان‌ها یکی از بخش‌های مهم چرخه مدیریتی است.

شجاعی خاطر نشان کرد: در واقع یکی از فرآیندهایی که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا مسیر تحول و بهبود را شناسایی و در جهت آن گام بردارند، فرآیند ممیزی داخلی است.

مدیر استراتژی و سرآمدی فولاد مبارکه یادآور شد: ممیزی داخلی مبتنی بر ۱۰ استاندارد مدیریتی است که سازمان خود را در معرض آزمون قرار می‌دهد و عدم انطباق‌ها و مسیر بهبود خود را شناسایی می‌کند.

وی ادامه داد: از طرفی این فرایند کمک می‌کند که تفکر سیستمی از طریق آموزشی که از فرآیند ممیزی سازمان کسب می‌شود، در سازمان جاری و فرهنگ سیستمی سازمان نیز توسعه پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =