همستر

حواشی ایردراپ همستر در هفته ابتدایی مهرماه به متن اصلی اخبار در بازار رمزارزها تبدیل شده‌ است. تیم همستر بسیاری از حساب‌های کاربری را به دلیل تقلب بست، از طرفی هیچ اطلاعاتی از چگونگی ایردراپ منتشر نشده‌ است، تنها از کاربران خواسته شد تا حساب کاربری خود را به کیف پول متصل کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، قیمت بیت‌کوین در اواسط هفته گذشته وارد کانال ۶۰ هزار دلار شد و تا ۶۳ هزار دلار پیش‌روی کرد، همزمان با این رشد قیمت بسیاری از رمزارزها نیز صعودی شد. برآیند هفتگی قیمت بیت‌کوین حدود ۵.۵ درصد مثبت بود ولی تعدادی از رمزارزها، رشد خیره‌کننده‌ای را به ثبت رساندند. رمز ارز SUI بیش از ۴۵ درصد رشد کرد، رمز ارز TAO رشد بیش از ۴۱ درصدی به ثبت رساند و رمز ارز FTM به بازدهی هفتگی ۳۸ درصدی رسید. با وجود این رشدها بازار رمزارزها درگیر حواشی و اخبار ایردراپ همستر در تاریخ ۵ مهر ماه بود.

بازی همستر پس از چندین مرتبه تأخیر بالاخره به مرحله ایردراپ رسید ولی همچنان حواشی بسیاری دارد. تیم ارائه دهنده این بازی هفته گذشته از پایان فصل اول همستر و آغاز فصل دوم آن خبر دادند. کاربران این بازی برای استفاده از ایردراپ باید بازی را به کیف پول خود متصل کنند ولی بسیاری از کاربران در هنگام اتصال کیف پول با اخطار تقلب مواجه شدند.

مسدود شدن حساب کاربران همستر/ بیت‌کوین فاز صعودی گرفت

گزارش‌ها نشان می‌دهد حساب کاربری افراد بسیاری مسدود شده است. همستر چگونگی تقلب این افراد را مشخص نکرده است ولی حساب آنها به دلیل تقلب از دسترس خارج شد و قابل بازگرداندن نیست. البته تیم ارائه دهنده بازی وعده داده‌بود پیش از ایردراپ حساب‌های تقلبی را مسدود خواهد کرد ولی هنوز از چگونگی ایردراپ اطلاعاتی منتشر نکرده است. اینکه پروفیت اهمیت بیشتری دارد یا تعداد سکه و هر کدام چقدر در میزان ایردراپ مؤثرتر است؟ کاربران در شبکه‌های اجتماعی گمانه‌زنی‌های بسیاری در این باره انجام می‌دهند ولی تیم همستر تاکنون هیچ اطلاعاتی پیرامون چگونگی ایردراپ منتشر نکرده است.

با نزدیک شدن به تاریخ ایردراپ عرضه اکانت‌های همستر در پلت‌فرم‌های آنلاین نیز شدت گرفت. در شبکه‌ای اجتماعی برخی از صفحات به صورت تخصصی به خرید و فروش اکانت همستر یا بازی‌های مشابه مشغولند. قیمت‌های پیشنهادی فروشندگان در بسیاری از این آگهی‌ها نجومی ارزیابی می‌شود ولی برخی از کاربران نیز اکانت‌های خود را با قیمت چند صد هزار تومانی برای فروش آگهی کرده‌اند. همزمان با بالا گرفتن حواشی ایردراپ همستر، تعداد آدرس‌های فعال در شبکه TON به فراتر از ۳ میلیون رسید. این عدد از تعداد آدرس‌های فعال در دو شبکه بیت‌کوین و اتریوم بیشتر است.

اخبار بازار رمزارزها در حاشیه اخبار همستر

اتفاقات مهمی برای بازار رمز ارزها در طول هفته گذشته رخ داد ولی ایردراپ همستر این اخبار را در حاشیه قرار داد. برای مثال صندوق آپشن بلک راک مورد تأیید قرار گرفت. سازمان بورس آمریکا در ماه‌های گذشته سیاست‌های سخت‌گیرانه خود درباره رمزارزها را کاهش داد. ضمن اینکه اخبار تأیید نشده نشان می‌دهد تعدادی از دولت‌ها در جهان بیت‌کوین خریده‌اند. در میان کشورهای جهان دولت آمریکا بالاترین دارایی بیت‌کوین را در اختیار دارد.

داده‌های شبکه از خروج بیت‌کوین از صرافی‌ها و ورود سرمایه‌های جدید به بازار رمزارزها خبر می‌دهد. بازار رمزارزها هر ۴ سال یک مرتبه پس از رویداد هاوینگ صعودی می‌شود و بیت‌کوین همراه با سایر رمزارزهای معتبر بازار سقف‌های قیمتی جدیدی به ثبت می‌رسانند، آخرین هاوینگ در اردیبهشت ۱۴۰۳ انجام شد ولی بیت‌کوین هنوز حرکت صعودی خاصی آغاز نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =