سبا

رئیس واحد آهن‌سازی مجتمع فولاد سبا از ثبت رکورد جدید ماهانه تولید به میزان ۱۴۵ هزار و ۹۰۴ تن آهن اسفنجی در مجتمع فولاد سبا در شهریورماه سال جاری خبر داد و یادآور شد رکورد قبلی این واحد با تولید ۱۴۵ هزار و ۱۹ تن آهن اسفنجی در خردادماه ۱۴۰۳ به ثبت رسیده بود.

به گزارش ایراسین، فرهاد رجبی ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیریت فولاد مبارکه و فولاد سبا و با قدردانی از تلاش جمعی همه کارکنان در ثبت این رکورد، درخصوص عوامل تأثیرگذار در این افتخارآفرینی گفت: کنترل بهینه فرایند تولید، استفاده از دانش و تجربه کارکنان، بهینه‌سازی میکس گندله ورودی به احیا و تطبیق شرایط عملیاتی به همراه دستورالعمل‌ها بخشی از اقدام‌هایی بود که برای تحقق این مهم انجام شد.

فرهاد رجبی افزود: همچنین با همکاری تیم‌های تولید و پشتیبانی توانستیم با رصد و بررسی به‌موقع آنالیزهای کیفی گندله ورودی به سبا، برنامه‌ریزی صحیح و مؤثر در راستای میکس‌سازی گندله و میکس ورودی آن به واحد احیا، افزایش تولید را رقم بزنیم و کنترل بهینه فرایند تولید را در دست بگیریم.

وی از آماده بودن تجهیزات با تمام ظرفیت به‌عنوان یکی دیگر از عوامل مؤثر در رسیدن به تولید حداکثری در نیمه سال جاری یاد و اضافه کرد: بازرسی‌های مدون و به‌موقع و برنامه‌ریزی در راستای افزایش کیفی و تعمیرات، بررسی توقفات اضطراری و کاهش آن‌ها، انجام به‌موقع آنالیزهای خرابی، اصلاح و بهینه‌سازی استانداردهای تعمیراتی با توجه به اقدامات اصلاحی به هدف تولید بیشتر کمک شایانی کرد.

رئیس آهن‌سازی مجتمع فولاد سبا در خاتمه افزود: تولید با حداکثر ظرفیت در شهریورماه، در فرایندی بدون مخاطره و ایمن و توجه ویژه به دستورالعمل‌های عملیاتی صورت گرفت تا شاهد تولید ۱۴۵ هزار و ۹۰۴ تن آهن اسفنجی در یک ماه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =