شجاعی

سرممیز شرکت SGS گفت: هرچند هلدینگ آتیه‌فولاد به لحاظ سنی، شرکتی جوان است اما باتوجه به استفاده کردن از افراد مجرب و متخصص صنعت فولاد، سازمانی نوپا محسوب نمی‌شود و بلوغ یافته است چراکه شناخت خوبی از بازار و صنعت در آن وجود دارد.

به گزارش ایراسین، عباس شجاعی، سرممیز شرکت SGS در بازدید از شرکت آتیه‌فولاد اظهار داشت: استانداردهای مدیریتی، برخی الزامات پایه را برای هر سازمان مشخص می‌کند که مختص صنعت خاصی نیست و بزرگ‌ترین مزیت آن ایجاد چارچوبی مناسب برای راهبری سازمان است که مانع خلاقیت مدیران نخواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان‌های موفق توسط رهبران موفق هدایت می‌شوند، افزود: استانداردهای مدیریتی یاد شده، چارچوب‌هایی را برای کارکنان ایجاد می‌کند تا بدانند در چه راستایی باید حرکت کنند و نیز معیاری را برای مقایسه با سازمان‌های دیگر به دست می‌دهد.

شجاعی عنوان کرد: این استانداردهای پایه می‌توانند به عنوان مبنا، این اطمینان را برای مدیریت ایجاد کنند که فرایندهای سازمان به اندازه کافی قابلیت برآوری خواسته‌ها و تحقق برنامه‌ها را دارند.

سرممیز شرکت SGS با بیان اینکه سیستم مدیریت یکپارچه ترکیب بیش از یک استاندارد مدیریت در سازمان است که در شکل معمول سه استاندارد مدیریت کیفیت، زیست‌محیطی و ایمنی و بهداشت شغلی را شامل می‌شود، اذعان کرد: استقرار همزمان این سیستم یکپارچه باعث توسعه پایدار سازمان خواهد شد که همزمان با تأمین محصول مطابق با خواسته‌های مشتری، نسبت به دغدغه‌های جامعه میزبان و خواسته‌های کارکنان خود توجه داشته باشد.

وی ادامه داد: با استقرار این سیستم یکپارچه، سازمان در تمام زمینه‌ها به صورت یکپارچه رشد می‌کند و سطح بلوغ سازمان را در سه حوزه کیفیت، ایمنی و سلامت و محیط زیست افزایش خواهد داد.

شجاعی تصریح کرد: هرچند هلدینگ آتیه‌فولاد به لحاظ سنی، شرکتی جوان است اما با توجه به استفاده کردن از افراد مجرب و متخصص صنعت فولاد، سازمانی نوپا محسوب نمی‌شود و بلوغ یافته است چراکه شناخت خوبی از بازار و صنعت در آن وجود دارد.

سرممیز شرکت SGS بیان کرد: وجود چنین افرادی در سازمان، باعث افزایش سرعت رشد شرکت می‌شود و با توجه به بهره‌مندی آتیه‌فولاد از پشتوانه خوب مالی و فنی فولاد مبارکه می‌توان به روزهای درخشان‌تر آن در آینده‌ای نزدیک امید داشت.

وی خاطرنشان کرد: شرکت آتیه‌فولاد به‌عنوان یک شرکت سرمایه‌گذار، باید نظارت چندبعدی بر شرکت‌های زیر مجموعه خود داشته باشد و این، موضوعی است که می‌تواند در استراتژی‌های آینده خود از شرکت‌های زیرمجموعه مطالبه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =