محمدی فشارکی

مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت گفت: با تولید بیش از ۴۹۰ هزار تن آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم شرکت، علاوه بر تحقق ۱۱۰ درصدی برنامه تولید ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳، تولید این محصول در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، با رشد ۳.۶ درصدی همراه شد.

به گزارش ایراسین، محمود محمدی فشارکی، مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت اظهار کرد: با تولید بیش از ۴۹۰ هزار تن آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم شرکت، علاوه بر تحقق ۱۱۰ درصدی برنامه تولید ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳، تولید این محصول در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، با رشد ۳.۶ درصدی همراه شد.

وی افزود: علی رغم اعمال محدودیت مصرف برق، به خصوص در ماه‌های خرداد، تیر و مرداد سال جاری، با برنامه ریزی های صورت گرفته و با همت مضاعف کارکنان، تولید آهن اسفنجی شرکت به میزان ۱۰ درصد بیشتر از هدف شش ماهه نخست سال محقق شد.

در همین زمینه، ایمان سلیمانی، مدیر بهره‌برداری شرکت فولاد سفیددشت نیز گفت: علاوه بر توجه جدی به تداوم تولید ایمن در واحد احیا مستقیم، با تلاش کارکنان، پیمانکاران و سایر ارکان پروژه فولادسازی، در مردادماه امسال توانستیم اولین برنامه تولید تختال را در این واحد با موفقیت اجرا کنیم و گام مؤثری در مسیر راه اندازی هرچه سریع‌تر واحد فولادسازی و ریخته گری برداریم.

وی در پایان بر اجرای تمهیدات مقتضی در راستای مدیریت مؤثر محدودیت مصرف گاز طبیعی در نیمه دوم سال، به خصوص در ماه‌های دی و بهمن، به منظور تحقق برنامه سالانه تولید آهن اسفنجی، تأ کید و ابراز امیدواری کرد واحد ذوب و ریخته گری این شرکت نیز تا پایان سال به طور کامل راه اندازی گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =