• ۲ ساعت قبل
  • کد خبر: 62539
  • readingTime: ۱ دقیقه
آلودگی

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز ۲۳ مهر ماه با میانگین ۱۳۵ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح امروز دوشنبه ۲۳ مهرماه با میانگین ۱۳۵ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای امروز در ساعت این گزارش در ایستگاه ۲۵ آبان با ۱۲۵، پارک زمزم با ۱۰۳، خرازی با ۱۲۰، سپاهان‌شهر با ۱۲۰ و دانشگاه صنعتی با ۱۰۵، رهنان با ۱۴۳، کاوه با ۱۴۶، فیض با ۱۴۷، خرازی با ۱۴۲ رودکی و فرشادی با ۱۱۱، میرزا طاهر و ولدان با ۱۰۸ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

زینبیه با ۱۷۰، کردآباد با ۱۸۷، احمدآباد با ۱۶۶ و انقلاب با ۱۵۹، پروین با ۱۷۸ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم جامعه است.

همچنین علوم پزشکی کاشان با ۷۱، مبارکه با ۹۲، کاشان با ۹۳، شاهین‌شهر با ۷۸، نجف‌آباد با ۸۱ AQI در وضعیت قابل‌قبول و زرین‌شهر با ۱۱۹، سگزی با ۱۲۵ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است و خمینی‌شهر با ۱۵۶، قهجاورستان با ۱۷۳ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم جامعه است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ برابر ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =