• ۳ ساعت قبل
  • کد خبر: 63049
  • readingTime: ۱ دقیقه
برف

بارش اولین برف پاییزی مناطق مختلف استان اردبیل را سفیدپوش کرد.

به گزارش ایراسین، اداره کل هواشناسی استان اردبیل با پیش بینی تداوم فعالیت جبهه هوای سرد در سطح این استان اعلام کرد که بارش برف پراکنده در سطح استان اردبیل تا فردا ادامه دارد.

پیرو هشدار صادره هواشناسی، از ۲ روز پیش با نفوذ سامانه سرد و بارشی به منطقه، ضمن کاهش محسوس دمای هوا در تمام مناطق استان، بارش باران در مناطق پست و بارش برف در ارتفاعات استان آغاز شده که همچنان ادامه دارد.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل، بیشترین بارش باران در ایستگاه‌های باران‌سنجی روستای گرده نمین با ۱۵ میلیمتر، روستای نمهیل خلخال با ۱۰ میلیمتر، شهر زهرا شهرستان گرمی با هفت میلیمتر، و شهر مشگین شهر با ۶ میلیمتر به ثبت رسیده است.

بنا به این گزارش، بیشترین بارش برف نیز در میان رودان شهرستان خلخال با هفت سانتیمتر و روستای آلوارس شهرستان سرعین با پنج سانتیمتر به ثبت رسیده است.

همچنین براساس نقشه‌های هواشناسی، سامانه سرد و بارشی همچنان تا صبح فردا پنجشنبه در استان اردبیل فعال بوده و در بیشتر مناطق استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی این استان بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

بنا به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اردبیل اوج بارش تا ظهر امروز خواهد بود اما به صورت پراکنده در مناطقی از استان تا صبح فردا نیز احتمال تداوم بارش وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =