ممیزی

رئیس سیستم‌های مدیریت کیفیت و سرآمد فولاد مبارکه گفت: امسال سی امین دوره برگزاری ممیزی خارجی در شرکت فولاد مبارکه است و ممیزهایی بیرونی در کنار سایر ارزیابی‌های مختلف به عنوان چشم سوم و نگاه تخصصی در جهت شناسایی زمینه‌های قابل بهبود منجر به ارتقای فرهنگ نقدپذیری و یادگیری که از مهمترین المان‌های فرهنگ سازمانی می‌باشد، خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علی کیانی، رئیس سیستم‌های مدیریت کیفیت و سرآمد فولاد مبارکه چهارشنبه ۳۰ آبان در آئین اختتامیه ممیزی خارجی استانداردهای مدیریتی این شرکت اظهار کرد: ممیزی خارجی استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) شرکت فولاد مبارکه شامل مدیریت کیفیت (ISO9001:2015)، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (ISO45001:2018)، مدیریت زیست محیطی (ISO14001:2015)، مدیریت انرژی (ISO50001:2018)، مدیریت بازدهی آب (ISO46001:219)، مدیریت شکایات مشتریان (ISO10002:2018)، مدیریت رضایت مشتریان (ISO10004:2018)، مدیریت شایستگی کارکنان (ISO10015:2019)، مدیریت ریسک (ISO31000:2018) و مدیریت دانش (ISO30401:2018) در قالب یک تیم ۹ نفره از شرکت SGS سوئیس به مدت ۹۰ نفر روز از تاریخ ۰۵/‏۰۸/‏۱۴۰۳‬ الی ۳۰/۰۸/۱۴۰۳ برگزار شد.

وی گفت: رعایت دستورالعمل‌ها و گردش کارهای سازمان، اقدامات اصلاحی ناشی از ادعاها و رضایت مشتریان و عیوب اصلی در نواحی تولیدی،ارتقا صحت و آماده به کاری زیرساخت‌های به کار رفته(نرم افزار و سخت افزار) در فرآیندهای تولیدی و پشتیبانی (شامل PM،CM،RCM و کالیبراسیون) اندازه گیری و کنترل آلاینده‌ها و پیشرفت پروژه‌های مرتبط با جنبه‌های بارز زیست محیطی، پایش و کنترل الزامات قراردادی و قانونی در حوزه ایمنی، سلامت و بهداشت کارکنان، تجهیزات و فرآیندها (HSEPLAN، گواهی سلامت مکانیزم ها، تجهیزات و آسانسورها، اقدامات مرتبط با ریسک‌های بحرانی و …) تحقق اهداف حوزه مدیریت انرژی و آب در سازمان، تعریف اقدامات جهت کاهش ریسک‌های دانشی و کسب دانش ناموجود مطابق با نقشه دانش در نواحی تولیدی حوزه‌های تمرکز ممیزی خارجی شرکت در این دوره بوده است.

رئیس سیستم‌های مدیریت کیفیت و سرآمد فولاد مبارکه ادامه داد: امسال سی امین دوره برگزاری ممیزی خارجی در شرکت فولاد مبارکه است و ممیزهایی بیرونی در کنار سایر ارزیابی‌های مختلف به عنوان چشم سوم و نگاه تخصصی در جهت شناسایی زمینه‌های قابل بهبود منجر به ارتقای فرهنگ نقدپذیری و یادگیری که از مهمترین المان‌های فرهنگ سازمانی می‌باشد، خواهد شد.

وی افزود: یافته‌های ممیزی اخیر در کنار گزارشات ممیزی داخلی مبنای تدوین و اجرای برنامه‌های بهبود و تحول یکساله شرکت در حوزه سیستم‌های مدیریتی و ارتقای بلوغ و تعمیق این سیستم‌ها در افراد و فرایندها می‌شود.

کیانی در پایان از همه همکاران تقاضا کرد که بر اساس گزارشات دریافتی در جهت رفع مغایرت‌های اعلام شده، تحلیل و ریشه یابی دقیق صورت پذیرد و اقدامات اصلاحی مناسب را تعریف و در زمان مقرر اجرایی نمایند تا چرخه بهبود مستمر با سرعت بیشتر حرکت نماید و منجر به تحقق اهداف تعیین شده، گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =