به گزارش خبرنگار ایراسین، رضوان شهریاری رئیس گروه تخصصی هوش تجاری و علوم داده شرکت ایریسا در پنل «هوش تجاری و تحلیل دادههای حجیم در صنعت فولاد» در دومین روز پنجمین نمایشگاه زنجیره تأمین فولاد، مس، انرژی، فلزات آهنی و غیر آهنی و تجهیزات وابسته کرمان در غرفه فولاد مبارکه اظهار کرد: در بخش سیستمهای اطلاعاتی فعالیت داریم و با بلوغ این سیستمها، دادهها به بزرگترین ارزش سازمان تبدیل میشوند. اما سوال اینجاست که چگونه میتوان به بهترین شکل ممکن از این داراییها استفاده کرد؟
وی افزود: راهحل جامع و یکپارچهای که ما ارائه میدهیم، به جمعآوری دادهها از منابع مختلف کمک میکند و سپس این دادهها را بصریسازی کرده و به بینشهای کلیدی سازمان تبدیل مینماید. شرکت ایریسا بیش از یک دهه است که در زمینه پوشش تجاری فعالیت میکند و در حال حاضر ۱۸ مشتری فعال در این زمینه دارد.
شهریاری همچنین به نحوه پیشبرد پروژههای هوش تجاری در شرکت ایریسا اشاره کرد و گفت: ما در این پروژهها به گونهای عمل میکنیم که هم در بحثهای زیرساختی با ارائه محصول هوش تجاری به سازمانها کمک کنیم و هم در ارائه داشبوردها و تحلیلهای داده در حوزه کسب و کار به مشتریان خود خدمات ارائه دهیم.
ارسال نظر