مقیمی

فرشاد مقیمی، معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) گفت: تحلیل داده در تعالی سازمانی مهم‌ترین شاخص  است و هیچ اتفاقی در این زمینه بدون توجه به تحلیل داده‌ها رخ نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فرشاد مقیمی معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران( ایدرو) در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی ضمن تبریک روز مهندس و سالروز میلاد خواجه نصیرالدین طوسی اظهار کرد: بیست و دومین همایش تعالی سازمانی با وفاق بسیار خوب برگزار شده و بسیاری از شرکت‌های به نام در این همایش حضور یافته‌اند.

وی اضافه کرد: تعالی سازمانی مجموعه از فاکتورها و شاخص‌ها است که شرکت‌ها می‌توانند با توجه به آنها در جایگاه بهتری قرار گیرند.

معاون وزیر برای و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) با بیان اینکه مشتری مداری و دست یافتن به درک درستی از انتظارات مشتریان از شاخص‌های اصلی رسیدن به تعالی سازمانی است، اضافه کرد: داشتن رهبری قوی و همچنین تمرکز بر تغییر از دیگر راهکارهای موفقیت در راستای تعالی سازمانی است.

وی نوآوری و خلاقیت را بزرگترین سرمایه و دارایی یک مجموعه کسب و کار دانست و تصریح کرد: تاثیرگذاری در جامعه نیر از فاکتورهای تعالی سازمانی است.

مقیمی با اشاره به اینکه مدیریت فرایندها نیز از دیگر شاخص‌های تعالی سازمانی است، ادامه داد: تحلیل داده در این راستا مهم‌ترین شاخص است و هیچ اتفاقی در راستای تعالی سازمانی بدون توجه به تحلیل داده‌ها رخ نخواهد داد.

وی تاکید کرد: تحلیل داده درست، می‌تواند به بهبود مستمر و تعالی سازمانی منتج شود و باید مورد توجه همه سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =