انتخابات

فرمانده قرارگاه نصرت و یکی از معاونین سپاه قدس در جمع کارکنان فولاد سبا گفت: ما دنبال تحول و مکتب شهیدان می‌گردیم و به کسی رأی خواهیم داد که کارنامه داشته باشد و پرکار باشد. درعین‌حال باید توجه داشته باشیم که مشارکت بالا در انتخابات منجر به تحول می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت و یکی از معاونین سپاه قدس در جریان بازدید از فولاد سبا با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار کرد: مملکت از آن ایران و اسلام است؛ ازاین‌رو باید به دور از توجه به جناح‌ها به پای صندوق‌های رأی برویم.

وی ادامه داد: هنوز هم هستند افرادی که اسلحه و پوتین خود را کنار نگذاشته باشند و در واقع در شرایط فعلی دغدغه‌مند باشند اما نان حلال درآوردن هزینه دارد و البته همین حلال‌خوری باعث پیشرفت می‌شود.

اهوازیان معتقد است که ایثارگران هزینه و سختی بیشتری را در این شرایط متحمل می‌شوند و مشکلات همیشه برای همه مردم وجود داشته است، اما باید در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور هوشیار باشیم؛ چراکه بیشترین ضربه را از ساده‌انگاری می‌خوریم.

وی در خصوص مدیریت دولت شهید جمهور رئیسی گفت: او از جنس جامعه پایینی بود و دستاوردهای بسیاری داشت و مردم می‌دانستند که شبانه‌روز فعالیت می‌کند و این‌چنین در تشیع او شرکت کردند.

اهوازیان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس حتی کشورها از دادن سیم خاردار به ایران خودداری می‌کردند، تصریح کرد: اما اکنون به جایی رسیدیم که بیش از ۶۰ کشور از ما تجهیزات نظامی می‌خواهند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =