غلامرضا سلیمی معاون بهره برداری

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه گفت: فرآیند ارزیابی و ممیزی با رویکرد ایجاد مزیت رقابتی پایدار در سازمان صورت می‌گیرد و باید بتوانیم آن را با توجه به شرایط خاص امروز تقویت کنیم و نسبت به آن اهتمام ورزیم و تحول‌آفرین باشیم.

غلامرضا سلیمی معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه در حاشیه سی‌امین دوره همایش ممیزان داخلی فولادمبارکه در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: گردهمایی ارزیابان فولاد مبارکه در واقع سنگ بنایی است که فولاد مبارکه آن را قرار داده و ارزیابان خوبی را تربیت کرده است.

وی افزود: اینکه بدانیم کجا هستیم بسیار اهمیت دارد و راه رسیدن به آن نیز از طریق ارزیابی داخلی و با زحمت همین افراد است که در مسیر گمراه نشویم و چشم‌انداز خود را مشخص کنیم.

معاون بهره برداری فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: رهبران استراتژیک سازمان همیشه دغدغه داشتند که از توانمندی‌ها استفاده و شایستگی کلیدی سازمان را حفظ و اگر نیست آن را ایجاد کنند و در واقع مزیت رقابتی پایدار را در سازمان ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه این گردهمایی و روال فرایند ارزیابی و ممیزی با همین رویکرد پیش می‌رود، گفت: باید بتوانیم مزیت رقابتی پایدار را با توجه به شرایط خاص امروز با ورود تولیدکنندگان جدید و شرایط جهانی و تهدیدهای بیرونی که بیشتر شده تقویت کنیم و نسبت به آن اهتمام ورزیم و تحول آفرین باشیم.

سلیمی با اشاره به گردهمایی ممیزان و ارزیابان داخلی فولادمبارکه تصریح کرد: امروز فناوری‌های نوظهور، صنعت چهار و پنج، مباحث فولاد سبز، کیفیت و کاهش ضایعات جزو دغدغه رهبران سازمان است و رسیدگی و توجه به آنها از همینجا یعنی گردهمایی ممیزان آغاز می‌شود که همین ارزیابان باید رصد کنند که ۵ استراتژی فولاد مبارکه در لایه‌های عملیاتی فولاد مبارکه جاری‌سازی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =