میم کوین

افزایش قیمت بیت‌کوین در جریان معاملات هفته گذشته با رشد چند صد درصدی یا چند هزار درصدی تعدادی از میم‌کوین‌های بازار رمزارزها همراه شد. با این حال قیمت میم‌کوین همستر همچنان در حال کاهش است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، قیمت میم‌کوین همستر ۳ هفته پس از ایردراپ به کمتر از ۲۵۰ تومان رسید. همستر با قیمتی بیشتر از ۸۰۰ تومان ایردراپ شد و در طول ۳ هفته گذشته ریزشی بود. کاهش قیمت این رمز ارز بر خلاف جریان قیمت‌ها در بازار رمزارزها اتفاق افتاد. قیمت بسیاری از رمزارزها طی روزهای گذشته صعودی شد. هفته سوم مهرماه قیمت بیت‌کوین تا ۵۹ هزار دلار نیز کاهش یافت ولی در جریان معاملات پایان هفته به کانال ۶۴ هزار دلار رسید.

همزمان با افزایش قیمت بیت‌کوین، قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز صعودی شد. اتریوم با افزایش ۲ درصدی قیمت در کانال ۲۴۰۰ دلار باقی‌ماند، رمز ارز CHZ بیش از ۲۴ درصد رشد کرد و رمز ارز SUI افزایش قیمت ۳۰ درصدی را به ثبت رساند. میم‌کوین‌های بازار کریپتوکارنسی نیز از قافله جا نماندند و رشدهای خیره‌کننده‌ای داشتند. قیمت میم‌کوین NEIRO در طول یک هفته بیش از ۱۰۶ درصد افزایش یافت، این میم‌کوین در ماه گذشته به بازدهی ۵۲۲۴ درصدی رسید، با این حساب اگر ماه گذشته ۱ میلیون تومان در این میم‌کوین سرمایه‌گذاری کرده بودید امروز بیش از ۵۰ میلیون تومان قیمت داشت.

ریزش تمام نشدنی قیمت همستر در هفته صعود دسته جمعی میم‌کوین‌ها/ رشد ۵۲۲۴ درصدی یک میم‌کوین در یک ماه!

میم‌کوین MOG نیز در جریان معاملات هفته اخیر به رشد ۳۲ درصدی رسید، این میم‌کوین در ماه گذشته ۹۱ درصد افزایش یافته‌است. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت میم‌کوین‌ها در طول ۱ هفته اخیر رشدهای چند صد درصدی به ثبت رسانده‌اند. بسیاری از آنها جز ۱۰۰ رمز ارز برتر بازار نیستند. مانند میم کوین MSTR با بازدهی ۲۷۵۷ درصدی در هفته گذشته و میم‌کوین SPX با افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی در هفته گذشته، این میم کوین در ماه گذشته به بازدهی ۴۹۰۹ درصدی رسید. قیمت میم‌کوین‌ها در فاز صعودی بازار رمزارزها بازدهی بالایی به ثبت می‌رسانند. اگرچه داده‌ها نشان می‌دهد از میان هر هزار میم‌کوین تنها یکی از آنها پامپ قیمتی می‌شود.

در شبکه‌های اجتماعی عده‌ای مدعی‌اند با دریافت حق اشتراک ماهانه میم‌کوین‌هایی با پتانسیل رشد قیمت بالا معرفی می‌کنند. حق عضویت در این کانال‌های معروف به VIP از ماهی ۱ میلیون تومان آغاز می‌شود ولی بسیاری از آنها عملکرد قابل قبولی ندارند. با این حال اکنون حجم معاملات میم‌کوین‌ها در صرافی‌های داخلی به مراتب بالاتر از سایر رمزارزهای معتبر کریپتو کارنسی است. برای مثال حجم معاملات میم‌کوین داگز تنها در یک صرافی چند برابر بالاتر از بیت‌کوین، اتریوم و تتر است.

ریزش تمام نشدنی قیمت همستر در هفته صعود دسته جمعی میم‌کوین‌ها/ رشد ۵۲۲۴ درصدی یک میم‌کوین در یک ماه!

رتبه‌های بعدی حجم معاملات نیز با اختلاف متعلق به میم‌کوین‌های دیگری مانند بی‌بی دوج و نات کوین است. حجم معاملات نات‌کوین و داگز طی هفته‌های گذشته در صرافی‌های داخلی رکورددار بود. دو هفته قبل حجم معاملات میم‌کوین په‌په به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و اکنون بی‌بی‌دوج مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

کریپتو به روایت ریال

نرخ تتر در نیمه اول مهرماه نوسانات سنگینی داشت. تتر از کانال ۵۹ هزار تومان تا بیش از ۶۵ هزار تومان پیش‌روی کرد و در معاملات یک هفته اخیر نیز اگرچه در کانال ۶۳ هزار تومان تثبیت شده بود ولی در پایان هفته به کانال ۶۲ هزار تومان برگشت. کاهش قیمت تتر دلیلی شد تا بازدهی قیمت رمزارزها به ریال کمتر از دلار باشد. با این حال قیمت بیت‌کوین در پایان هفته به ۴ میلیارد تومان نزدیک شد و در روز یک‌شنبه در کانال ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان معامله شد. اتریوم نیز در کانال ۱۵۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =