• ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
  • کد خبر: 57970
  • readingTime: ۲ دقیقه
ایلان ماسک و بیت کوین

ایلان ماسک با تغییر تصویر پروفایل خود دوباره از بازار رمزارزها حمایت کرد. این اتفاق همراه با آغاز به کار رسمی معاملات صندوق ETF اتریوم جو حاکم بر بازار را مثبت کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد در صرافی‌های داخلی نیز تقاضا به شدت افزایش یافته‌ است. حجم معاملات ۲۴ ساعت ات‌کوین تنها در ۱ صرافی داخلی بیش از ۸۷ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ایلان ماسک تصویر پروفایل خود در شبکه اجتماعی ایکس را به چشم لیزری تغییر داد. این تصویر در فاز صعودی قبلی بازار رمزارزها معروف شد و به پشتیبانی از بیت‌کوین شهرت دارد. ایلان ماسک در طول سال‌های گذشته بارها از بازار رمزارزها حمایت کرده است. از طرفی گزارش درآمد ۳ ماه دوم شرکت تسلا نیز نشان می‌دهد دارایی حدود ۶۴۰ میلیون دلاری بیت‌کوین را حفظ کرده است. در طول هفته‌های گذشته شرکت‌های بسیاری اقدام به خرید بیت‌کوین یا سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها کرده‌اند. به خصوص با تصویب ETF اتریوم و راه اندازی رسمی آن در معاملات هفته گذشته تقاضا برای سایر رمزارزها به جز بیت‌کوین نیز افزایش یافته‌است.

تحلیل‌گران پیش‌بینی‌های متفاوتی از روند قیمت بیت‌کوین و سایر رمزارزها در ماه‌های پیش‌رو دارند و چشم‌انداز به رشد قیمت اتریوم بیشتر از هر زمان دیگری مثبت است. ۸ ژانویه ۲۰۲۴ وقتی مجوز راه اندازی صندوق ETF بیت‌کوین صادر شد قیمت بیت‌کوین ابتدا ۱۸ درصد کاهش پیدا کرد و سپس ۸۹ درصد رشد کرد. پیش از آن نیز با مطرح شدن شایعاتی در این زمینه بیت‌کوین ۷۷ درصد رشد کرده بود.

ایلان ماسک با چشم لیزری از بیت‌کوین حمایت کرد

نه تنها بیت‌کوین بلکه طلا و سایر کامودیتی‌ها نیز پس از تصویب صندوق‌های ETF رشد سنگینی به ثبت رساندند زیرا این صندوق‌ها زمینه ساز ورود سرمایه بیشتر هستند و اکنون کمتر از ۱ هفته پس از راه‌اندازی صندوق ETF اتریوم، تحلیل‌گران از احتمال رشد این رمز ارز تا بیش از ۱۰ هزار دلار سخن می‌گویند.

پروژه همستر در ابهام کامل!

ایردراپ بازی تلگرامی همستر با وجود مشخص شدن تاریخ رسمی ایردراپ بارها به تأخیر افتاد. اگرچه توکن این بازی در چند صرافی ارزهای دیجیتال لیست شد ولی همچنان مشخص نیست کاربران بازی چه مقدار ایردراپ را در چه تاریخی دریافت می‌کنند. تیم همستر نیز همچنان در حال اضافه کردن بخش‌ها جدید به بازی است. همزمان با این اتفاق، پروژه‌های بسیاری شبیه به همستر و نات‌کوین در حال ترند شدن هستند. تیم این پروژه‌ها به کاربران وعده لیست شدن توکن خود در آینده کوتاه مدت را می‌دهند ولی در میان هزاران بازی تا کنون فقط توکن نات‌کوین به صرافی‌های ارزهای دیجیتال ورود کرد.

محبوبیت توکن نات‌کوین در صرافی‌های داخلی به شدت در حال افزایش است. تنها در یک صرافی حجم معاملات این توکن در ۲۴ ساعت به بیش از ۸۷ میلیارد تومان رسید و حتی از ارزش معاملات تتر بالاتر رفت.

ایلان ماسک با چشم لیزری از بیت‌کوین حمایت کرد

طی هفته‌های گذشته برخی از سلبریتی‌های بازار رمز ارزها از احتمال ۱ دلاری شدن قیمت نات‌کوین در آینده نزدیک گفتند و همین مسئله منجر به استقبال خریداران برای سرمایه‌گذاری در این رمزارز شد.

کریپتو به روایت ریال!

با مثبت شدن جو بازار رمز ارزها به خصوص پس از حمایت دوباره ایلان ماسک حجم معاملات ارزهای دیجیتال در صرافی‌های داخلی افزایش یافت. قیمت بیت‌کوین و اتریوم نیز به ترتیب به ۳ میلیون و ۹۰۰ میلیون تومان و ۱۹۰ میلیون تومان رسید. اگرچه در روزهای ابتدایی هفته گذشته قیمت اتریوم تا بیش از ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته بود. در اواسط هفته همزمان با افت قیمت تتر به کانال ۵۷ هزار تومان قیمت ریالی بسیاری از رمز ارزها کاهشی شد ولی در روز پایانی هفته تتر دوباره به کانال ۵۸ هزار تومان بازگشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =