همستر

با وجود اصلاح قیمتی در بازار رمزارزها و کاهش بیت‌کوین به کانال ۶۵ هزار دلار، قیمت احتمالی هر رمزارز همستر در صرافی Gate.io نزدیک به ۱۴ سنت مشخص شد. البته هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت و ایردراپ همستر وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته گذشته قیمت بیت‌کوین تا سطح ۶۵ هزار دلار عقب‌نشینی کرد و در این محدوده با افزایش تقاضا دوباره به سطح ۶۶ هزار دلار بازگشت. داده‌ها از خروجی ناچیز ETF های بیت‌کوین طی روزهای اخیر خبر می‌دهند ولی شرکت‌های بزرگ همچنان در حال اضافه کردن به ذخایر بیت‌کوین خود هستند. برخی از تحلیل‌گران مدعی‌اند تثبیت بلندمدت بیت‌کوین در کانال ۶۰ هزار دلار بیانگر جهش قیمت در آینده نزدیک است ولی پیش از آن، احتمال کاهش قیمت بیت‌کوین تا سطح ۶۰ هزار دلار وجود دارد.

هفته گذشته همزمان با اصلاح بیت‌کوین، قیمت سایر رمزارزهای بازار نیز کاهش چشم‌گیری داشت. اگرچه رمز ارز TON متعلق به تلگرام بدون توجه به نوسانات بازار رمزارزها در حال افزایش است. یک تحلیل‌گر معروف در صفحه شبکه اجتماعی X نوشت: روند قیمتی TON به شدت صعودی است و احتمال دست‌یابی به اهداف قیمتی بالاتر وجود دارد. ایردراپ‌ها و بازی‌هایی مانند نات‌کوین و همستر از دلایل افزایش شدید قیمت رمزارز TON در ماه‌های گذشته هستند. به خصوص اینکه این هفته قیمت احتمالی رمز ارز همستر در صرافی‌های ارز دیجیتال مشخص شد.

تعدادی از صرافی‌ها مانند کوکوین با وجود اعلام برنامه قبلی، بارها لیست شدن همستر را به تأخیر انداخته‌اند ولی صرافی Gate.io قیمت اولیه توکن همستر را در بازار پیش‌فروش مشخص کرد.

قیمت احتمالی رمزارز همستر ۱۴ سنت است / لیست شدن همستر در هفته اصلاحی بازار رمزارزها

با این حساب قیمت احتمالی هر توکن همستر در این صرافی کمتر از ۱۴ سنت است. این عدد به مراتب بالاتر از قیمت نات‌کوین در روز لیست شدن بود ولی باید در نظر داشت هر سکه درون بازی همستر ۱۴ سنت یا کمتر قیمت ندارد بلکه براساس اعلام تیم همستر ایردراپ برمبنای پروفیت بازی انجام خواهد شد و سکه‌های همستر تأثیری بر آنها ندارند. با این حساب همچنان باید منتظر ماند و دید تیم همستر به هر کاربر چه تعدادی از توکن این بازی را اهدا می‌کند. ضمن اینکه قیمت‌های اعلامی صرافی Gate.io برای رمزارز همستر قطعی نیست و شاید قیمت روز لیست شدن به مراتب کمتر یا بیشتر از این مقدار باشد.

قیمت احتمالی همستر در صرافی‌های ارز دیجیتال منجر به رونق خرید و فروش اکانت‌های همستر در شبکه‌های اجتماعی شده است. کاربران اکانت این بازی را تا چند صد میلیون تومان برای فروش آگهی کرده‌اند. ارزان‌ترین اکانت‌ها نیز بیش از ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند. یک فروشنده به خبرنگار ایراسین گفت: اگر هر همستر یک سنت قیمت داشته باشد بازدهی این کانت برای شما بیش از ۵۰۰ دلار است، پس می‌صرفد آن را با قیمت ۲۰ میلیون تومان بخرید. هنوز قیمت قطعی و مقدار ایردراپ همستر مشخص نیست و شاید خریداران این اکانت‌ها سود یا زیان سنگینی ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =