همستر

توکن همستر کامبت تاکنون در تعداد کمی از صرافی‌های ارز دیجیتال قیمت‌گذاری شده و هنوز خبری از لیست شدن این بازی در صرافی‌های بزرگ دنیا نیست. ولی بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد کاربران ایرانی اکانت همستر خود را با قیمت‌ بالایی به فروش رسانده یا حاضر هستند با پراید دوگانه سوز معاوضه کنند!

به گزارش خبرنگار ایراسین، بازی همستر کامبت فروردین ۱۴۰۳ در میان کاربران تلگرام همه‌گیر شد و کاربران تنها با لمس نمایشگر موبایل سکه همستری دریافت می‌کردند. برخی مدعی بودند این سکه‌ها به زودی ارزش‌گذاری می‌شوند و به دنبال این موضوع همستر با وعده کسب درآمد و آرزوی یک شبه ثروتمند شدن با سرعتی باورنکردنی در میان کاربران ایرانی طرفدار پیدا کرد. طبق گفته خالق این بازی، همستر کامبت در جولای ۲۰۲۴ در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال لیست خواهد شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد توکن همستر تا به امروز فقط در تعداد کمی از صرافی‌های ارز دیجیتال قیمت‌گذاری شده و هنوز خبری از لیست شدن این بازی در صرافی‌های بزرگ دنیا از قبیل کوکوین نیست. با این حال اکانت این بازی با قیمت چند میلیون تومانی در ایران به فروش می‌رسد و یا می‌توان در ازای آن یک خودرو یا ایکس باکس به دست آورد! اگر سری به پلتفرم‌های آنلاین بزنید و کلمه همستر را جست‌وجو کنید با انبوهی از آگهی‌های فروش اکانت همستر با قیمت‌های متفاوت و در عین حال بسیار بالا مواجه خواهید شد. قیمت اکانت همستر با توجه به مرحله، پروفیت و تعداد سکه‌های همستر از سه میلیون تومان شروع می‌شوند و شماری از آن‌ها قیمتی معادل یک خودرو دارند.

اکانت همستر از یک تا صد میلیون تومان

بررسی جدیدترین آگهی‌های فروش اکانت بازی همستر در پلتفرم‌های آنلاین نشان می‌دهد قیمت اکانت این بازی با توجه به پروفیت و مرحله آن از یک میلیون تومان شروع می‌شود و در تعداد کمی از آگهی‌ها به حوالی ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد. برخی از فروشندگان علاوه بر اکانت بازی و تلگرام، موبایل خود را نیز واگذار می‌کنند تا خریدار از تقلبی نبودن اکانت بازی اطمینان حاصل کند، برای نمونه در یکی از این آگهی‌ها فروشنده دو اکانت همستر مرحله نهم با پروفیت دو میلیونی همراه با دو اسمارت فون گلکسی آ ۱۴ را به قیمت ۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رساند. با این حال از تاریخ انتشار اکثر آگهی‌های فروش همستر در پلتفرم‌های آنلاین مدت‌ها می‌گذرد و همچنان به ثمر نرسیده‌اند. ولی جالب این است عبارت " قیمت کالا مقطوع است و تخفیف ندارد" ضمن تمامی آگهی‌های فروش اکانت همستر به چشم می‌خورد. البته خود فروشندگان مدعی‌اند اکنون زمان مناسبی برای خرید اکانت همستر است زیرا پس از قیمت‌گذاری توکن آن در صرافی‌ها قیمت‌ها تا چند برابر افزایش می‌یابد، ادعایی که هیچ سند معتبری برای آن وجود ندارد.

اکانت همستر در ازای پراید دوگانه سوز

بازار معاوضه اکانت بازی همستر نیز این روزها رونق پیدا کرده است و برخی از فروشندگان در تلاش‌اند با معاوضه این بازی صاحب یک خودرو شوند. بر اساس آگهی‌های درج شده در پلتفرم‌های آنلاین عده‌ای از فروشندگان اکانت همستر مرحله آخر با پروفیت میلیونی را با پراید دوگانه سوز مدل دهه ۹۰ معاوضه می‌کنند. در این میان افراد انگشت‌شماری اکانت بازی خود را برای معاوضه با خودروهای تولید داخل قیمت بالا مانند پژو ۲۰۷ و دنا پلاس یا اتومبیل‌های خارجی به فروش گذاشته است. با این حال بررسی‌ها نشان می‌دهد اکثر فروشندگان تمایل به معاوضه اکانت همستر خود با کنسول‌های بازی یا موتور سیکلت دارند.

نرخ تصاعدی برای دوستان جدید همستری

پاول دوروف، مؤسس تلگرام چندی پیش از رسیدن تعداد کاربران بازی تلگرامی همستر کامبت به بیش از ۲۰۰ میلیون نفر خبر داد. محبوبت این بازی باعث شده میلیون‌ها ایرانی نیز به جمع کاربران همستر اضافه شوند. از آنجایی که بعضی از کارت‌های این بازی از طریق ارسال لینک برای دعوت دوستان جدید فعال می‌شود، اکنون پیدا کردن افراد برای شروع این بازی تا حدودی دشوار است. بر اساس مشاهدات میدانی تعدادی آگهی در رابطه با دعوت دوست جدید در بازی همستر در پلتفرم‌های آنلاین منتشر شده است که هزینه دعوت هر دوست حوالی یک میلیون تومان قیمت دارد. البته فعال‌سازی بعضی از کارت‌های همستر با دعوت چهار دوست میسر می‌شود که طبق جزئیات آگهی‌های درج شده قیمت دعوت هر دوست به صورت تصاعدی حساب می‌شود، برای مثال در یکی از این آگهی‌ها فرد در ازای یافتن یک دوست یک میلیون تومان، دو دوست دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و چهار دوست ۱۰ میلیون تومان دریافت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =