• ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
  • کد خبر: 56317
  • readingTime: ۱ دقیقه
ماشین آلات معدنی

مدیرعامل شرکت هپکو، تحقق رشد ۱۳ درصدی برنامه هفتم در حوزه معدن را در گروی تأمین نیاز ماشین آلات معدنی دانست.

به گزارش ایراسین، در آستانه چهلمین روز درگذشت رئیس جمهور شهید و همراهانش با اشاره به حمایت‌های آیت الله رئیسی از شرکت هپکو گفت: این شرکت پس از خصوصی سازی غلط، به مرز تعطیلی رسیده بود، اما با حمایت‌های شهید جمهور جانی دوباره گرفت و از بحران‌ها و مشکلات کارگری و نقدینگی، کمبود مواد اولیه، بیمه و دارایی خارج شد، البته هنوز تا روزهای اوجش فاصله دارد.

حسین قربانی همچنین در ادامه با اشاره به فرسودگی ناوگان ماشین آلات معدنی و از سویی واردات ماشین آلات دست دوم به کشور و تضعیف تولید کنندگان داخلی گفت: نه معدن دار از وضعیت موجود راضی است و نه تولیدکننده، نیاز معادن به ماشین آلات یک نیاز ضروری است و از طرف دیگر حمایت از تولید داخل هم یک ضرورت ملی است و باید این دو موضوع به صورت همگرا و هم افزا مورد توجه قرار گیرند که این بار ِ مسئولیتی رئیس جمهور آینده را بیشتر می‌کند.

مدیرعامل شرکت هپکو، در ادامه با طرح چهار سوال از رئیس جمهور آینده پرسید: رئیس جمهور جدید برای زنجیره تأمین ماشین آلات معدنی برای رسیدن به رشد ۱۳ درصدی برنامه هفتم چه برنامه و ایده‌ای دارد؟

بر اساس گزارش ایرنا، قربانی افزود: برنامه عملی برای جلوگیری از واردات ماشین آلات دست دوم و چگونگی تأمین ماشین آلات معدنی در کنار حمایت از تولید کننده داخلی، سوالات دیگر مدیر عامل هپکو از رئیس دولت چهاردهم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =