اجاره صندلی

مشاهدات میدانی از انتشار تعداد زیادی آگهی اجاره صندلی در سالن‌های زیبایی اصفهان با نزدیک شدن به ایام پایانی ماه صفر حکایت می‌کند. جزئیات این آگهی‌ها نشان می‌دهد حداقل کرایه ماهانه جهت اجاره صندلی در آرایشگاه‌ها یک میلیون تومان است ولی کرایه صندلی در آرایشگاه‌های معروف اصفهان با اجاره یک آپارتمان نقلی برابری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تخصصی شدن خدمات در سالن‌های زیبایی باعث شده این واحدهای صنفی به شیوه‌ای متفاوت نسبت به یک دهه قبل فعالیت کنند، به این شکل که فردی به عنوان مدیر سالن ملکی را اجاره یا خریداری کرده و سپس بخش‌های مختلف آن را به افراد متخصص در حوزه‌های آرایشگری از قبیل پوست و فیشیال، رنگ و کوتاهی مو، ناخن و… اجاره می‌دهد. در واقع افراد استخدام متصدی آرایشگاه نمی‌شوند بلکه مبلغی را به عنوان ودیعه و اجاره ماهانه در ازای فعالیت در سالن می‌پردازند و به اصطلاح در سالن‌های زیبایی صندلی اجاره می‌کند. مشاهدات میدانی از جدیدترین آگهی‌های منتشر شده در پلتفرم‌های آنلاین نشان می‌دهد متصدی سالن‌های زیبایی در اصفهان با نزدیک شدن به ایام پایانی ماه صفر به اجاره صندلی در سالن‌های خود روی آورده‌اند که اجاره یک صندلی در آرایشگاه‌های اصفهان باتوجه به شهرت سالن‌دار و موقعیت مکانی آرایشگاه متفاوت است. همچنین اجاره صندلی فقط به سالن‌های زیبایی زنانه اختصاص ندارد و صندلی یا اتاق در آرایشگاه‌های مردانه نیز اجاره داده می‌شود. اکنون اجاره ماهانه یک صندلی در سالن‌های زیبایی شهر حداقل به کرایه ماهانه یک میلیون تومان نیاز دارد و این بها برای سالن‌های لوکس به بالاتر از پنج میلیون تومان می‌رسد، تا جایی که مبلغ اجاره یک صندلی در بعضی آرایشگاه‌های شهر معادل کرایه یک آپارتمان نقلی است. سالن‌دارهای معروف اصفهان نیز به جای دریافت اجاره ماهانه در ازای هر مشتری ۱۰ تا ۴۰ درصد پورسانت به عنوان کرایه صندلی دریافت می‌کنند.

اجاره صندلی از یک میلیون تا ۱۰ میلیون تومان

"اجاره صندلی در یک سالن شیک و حرفه‌ای " یا " از همکاران گرامی در سالنی آرام و شیک دعوت به همکاری می‌نمائیم. " این قبیل جملات ضمن آگهی‌های مربوط به اجاره صندلی در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی در پلتفرم‌های آنلاین به وفور به چشم می‌خورد و آرایشگران با هدف کسب درآمد بیشتر و در صورت بزرگ بودن متراژ آرایشگاه، صندلی یا اتاق‌های سالن خود را اجاره می‌دهند. بر اساس جزئیات جدیدترین آگهی‌های منتشر شده در پلتفرم‌های آنلاین، کف قیمت اجاره ماهانه یک صندلی در سالن‌های زیبایی اصفهان یک تا دو میلیون است و با این بودجه امکان اجاره یک صندلی در آرایشگاه‌های معمولی در مناطقی از شهر مانند شهرک ولیعصر، خیابان تالار، خانه اصفهان، آئینه خانه و… وجود دارد. مالکان اکثر این سالن‌های مبلغی در ازای ودیعه دریافت نمی‌کنند و سالن به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده است. در مقابل اگر فردی تمایل به اجاره صندلی در سالن‌های به نسبت لوکس شهر را داشته باشد باید دست کم ماهانه سه میلیون تومان کرایه و ودیعه یک تا ۱۰ میلیون تومانی بپردازند، از جمله این آگهی‌ها باید به اجاره صندلی در آرایشگاه مردانه در شیخ صدوق با ودیعه یک میلیون تومان و کرایه ماهانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی، اجاره اتاق پنج مترمربعی در آرایشگاه زنانه واقع در بیشه حبیب بدون ودیعه و با اجاره ماهانه سه میلیون تومان، اجاره صندلی در سالن زیبایی مردانه در خیابان آپادانا با رهن چهار میلیون تومانی و کرایه ماهانه شش میلیون تومان و اجاره اتاق ۱۰ مترمربعی در سالنی زنانه در جلفا مجهز به حمام و سرویس بهداشتی جداگان ه با رهن ۱۰ میلیون و اجاره ماهانه ۹ میلیون تومانی اشاره کرد.

سالن‌ها معروف نصف‌جهان با پورسانت ۱۰ تا ۴۰ درصدی

شرایط اجاره صندلی یا اتاق در سالن‌های زیبایی معروف شهر متفاوت است. متصدی این سالن‌ها به واسطه شهرت خود صندلی‌های سالن را در ازای دریافت اجاره ماهانه کرایه نمی‌دهند بلکه متقاضی باید مبلغی را به عنوان ودیعه بپردازد و سپس در ازای هر مشتری درصد یا پورسانت به حساب مالک سالن واریز کنند. بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد تعداد مراجعه کنندگان در این سالن‌ها بسیار زیاد است، به طوری تعداد مشتریان در روزهای عادی نزدیک به صد نفر می‌رسد و این تعداد در اعیاد و روزهای خاص سال چند برابر افزایش می‌یابد. از این رو مستأجر در این سالن‌ها به نوعی از شهرت سالن برای جذب مشتری نیز استفاده می‌کند. طبق مشاهدات میدانی اجاره صندلی در این سالن‌ها چندان راحت نیست و باید با پرداخت هزینه در لیست انتظار قرار گرفت. ولی رکود کسب و کار سالن‌های زیبایی در ماه‌های محرم و صفر باعث انتشار آگهی‌های اجاره صندلی و اتاق در آرایشگاه‌های معروف اصفهان شده است. اجاره صندلی در سالنی در خیابان میر با ودیعه ۱۲ میلیون تومانی و ۱۵ درصد سود در ازای هر مشتری، اتاق ۱۵ مترمربعی در سالن دو طبقه در باغ دریاچه با ودیعه ۲۰ میلیون تومانی و ۲۲ در صد سود بابت هر مشتری و اجاره صندلی در شیخ صدوق با ودیعه ۵۰ میلیون تومانی و سود ۴۰ درصدی برای هر مشتری از جمله این آگهی‌ها محسوب می‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    0 0
    تو یه روز نهایت یه هفته پولشو درمیارند اینقدر مردمو این ارایشگرا تیغ میزنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =