اجاره بها

بررسی‌ جدیدترین آگهی‌های منتشر شده در پلتفرم‌های آنلاین نشان می‌دهد گزینه‌های زیادی برای اجاره آپارتمان در کوی شهید کشوری اصفهان با مبالغ رهن و اجاره مختلف وجود دارد. مستاجران می‌توانند به صورت رهن کامل یا با پرداخت اجاره ماهانه کمتر از پنج میلیون تومان در این منطقه از شهر یک آپارتمان اجاره کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بررسی‌های میدانی از افزایش چشمگیر آگهی‌های اجاره ملک در کوی شهید کشوری اصفهان با آغاز تابستان ۱۴۰۳ حکایت می‌کند. افزایش عرضه املاک استیجاره‌ای باعث شده بازار مسکن این منطقه شهر از تنوع بالایی برخوردار باشد و گزینه‌های زیادی برای مستأجران با بودجه‌های متفاوت وجود دارد. با این حال شهید کشوری محله ارزان قیمتی نیست چرا که اکثر املاک استیجاره‌ای در این منطقه نوساز یا کلید اول هستند و از امکانات بروز و مدرنی به همراه متراژ بالا بهره می‌برند. با این حال با پرداخت اجاره ماهانه کمتر از پنج میلیون تومان نیز امکان اجاره یک آپارتمان در کشوری وجود دارد.

رهن کامل آپارتمان در کشوری

بررسی جدیدترین آگهی‌های منتشر شده در پلتفرم‌های آنلاین نشان می‌دهد مالکان زیادی در کوی شهید کشوری تمایل به اجاره آپارتمان خود به صورت رهن کامل دارند. رهن کامل یک آپارتمان در این منطقه از شهر به بودجه ۴۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومانی نیاز دارد. آپارتمان‌هایی با رهن کامل در این منطقه با متراژ بیش از ۱۰۰ مترمربع و دو تا سه اتاق خواب احداث شده‌اند. آپارتمان ۱۰۵ مترمربعی دو خوابه با رهن ۴۵۰ میلیون تومانی، ۱۳۰ مترمربعی دو خوابه با ودیعه ۵۰۰ میلیون تومانی، ۱۱۵ مترمربعی دو خوابه با رهن ۶۰۰ میلیون تومان، ۱۳۷ مترمربعی سه خوابه با ودیعه ۷۰۰ میلیون تومان و پنت‌هاوس ۱۵۰ مترمربعی سه خواب با رهن کامل ۷۸۰ میلیون تومان از جمله آگهی‌های رهن کامل در کوی شهید کشوری در طول تیرماه هستند. در بیشتر مشاهدات این املاک نوساز بوده یا عمری کمتر از پنج سال دارند و در طبقات بالا یعنی هشتم تا دوازدهم واقع شده‌اند.

اقتصادی‌های کشوری

آپارتمان‌های اجاره‌ای پایین‌رده یا اقتصادی کشوری عمر بیش از هفت سال دارند و متراژ آن‌ها بین ۷۰ تا ۱۱۰ مترمربع است. بررسی‌ها نشان می‌دهد بیشتر مالکان املاک اقتصادی در این محله تمایل به دریافت ۱۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان رهن با اجاره ماهانه کمتر از پنج میلیون تومان دارند، برای نمونه آپارتمانی ۷۵ مترمربعی تک خواب با ۱۰ سال سن بنا با ۱۵۰ میلیون تومان ودیعه و دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه به مستأجر سپرده می‌شود، یا آپارتمانی با هشت سال سن بنا ۱۰۳ مترمربعی دو خواب با ودیعه ۳۵۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه پنج میلیون تومان و آپارتمان ۱۰۰ مترمربعی دو خواب با ۱۵ سال عمر بنا با رهن ۴۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه یک میلیون تومان آگهی شده است. به گفته شماری از مشاوران املاک در این منطقه، تقاضا برای املاک اقتصادی در کوی شهید کشوری بالا بوده و آپارتمان‌ها به سرعت اجاره می‌شوند.

میان‌ رده‌های کشوری

بر اساس جزئیات جدیدترین آگهی‌های منتشر شده در پلتفرم‌های آنلاین اجاره یک آپارتمان میان‌رده با متراژ ۱۰۰ تا ۱۳۰ مترمربعی در محله کشوری به اجاره ماهانه نصف یا معادل پایه حقوق اداره کار در سال ۱۴۰۳ نیاز دارد. اکنون املاک میان‌رده در این منطقه با ودیعه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه پنج تا ۱۲ میلیون تومان به دست مستأجر سپرده می‌شود، از جمله آپارتمان‌های استیجاره‌ای میان‌رده کشوری در تیرماه سال جاری باید به آپارتمان ۱۰۰ مترمربعی دو خواب با عمر دو سال با رهن ۳۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه هشت میلیون تومان، آپارتمان ۱۱۰ مترمربعی دو خواب با سه سال عمر بنا با ودیعه ۲۵۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، آپارتمان نوساز ۱۰۸ مترمربعی دو خواب با رهن ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۱۰ میلیون تومان و آپارتمان ۱۱۶ مترمربعی کلید اول دو خواب با ودیعه ۳۵۰ میلیون تومان و کرایه ماهانه ۱۲ میلیون تومان اشاره کرد. طبق جزئیات آگهی‌های درج شده در پلتفرم‌های آنلاین مالکان این دسته از املاک حاضر به تبدیل رهن به اجاره ماهانه نیز هستند.

لوکس‌های کشوری

اگر قصد اجاره یک آپارتمان لوکس در محله کشوری را دارید، به اجاره ماهانه دست کم ۱۷ میلیون تومان نیاز است. طبق بررسی‌های میدانی آپارتمان‌های لوکس استیجاره‌ای این منطقه از شهر متراژ بزرگی یعنی بالاتر از ۱۳۰ مترمربع دارند و به امکاناتی نظیر بهار خواب مجهز شده‌اند. همچنین بیشتر این آپارتمان‌ها در طبقات آخر برج‌های جدید این منطقه قرار دارند و از نمای مناسبی بهره می‌برند. آپارتمان ۱۵۰ مترمربعی سه خواب کلید اول در طبقه دهم با رهن ۷۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و آپارتمان ۲۰۰ مترمربعی با دو سال ساخت با ودیعه ۸۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۲۴ میلیون تومان از آپارتمان‌های لوکس بازار مسکن کشوری در طول تیر ماه به‌شمار می‌روند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =